Polski, kultowy komunikator obali Facebooka?
Czy pamiętacie komunikator Gadu-Gadu? Jeśli tak to pozytywnym zaskoczeniem może być fakt, że nie tylko wciąż on działa ale też chce rzucić wyzwanie Facebookowi!
Sentyment do marki Gadu-Gadu (GG) jest silny a dla młodych ludzi ów polski komunikator jest pewną legendą. Dlatego jego właściciele pragną ożywić kultowy program… i wprowadzić go na nowe wody!
Jak mówi Agnieszka Remus, prezes spółki Fintecom:
Cieszą nas powracający użytkownicy, pytający o dostęp do swojego starego numeru GG, pragnący ponownie usłyszeć charakterystyczny dźwięk wiadomości i odbudowujący listy kontaktów
Fintech jest właścicielem GG i obecnie planuje rozwijać aplikację. Przez lata na przeszkodzie do dalszego rozwoju stać miały nieskuteczne modele biznesowe i dość stara technologia. Teraz ma się to zmienić.
Spółka deklaruje bowiem, że szuka inwestorów. Kwoty inwestycji zadeklarować może każdy - właściciele marki zachęcają do tego i obiecują nowe funkcje.
Marka ma więc łączyć znane i lubiane logo z nowoczesnymi rozwiązaniami. Czy taki ruch się uda?
nowymarketing/ as/