Gracze chcą wirtualnej rzeczywistości - dali na to już 3 miliony dolarów
Crowdfunding zmienił oblicze wirtualnej rozrywki - nie tylko pozwolił mniejszym projektom gamingowym na zaistnienie poza bezwzględnymi trybami i planami zysków wielkich koncernów, ale też pozwolił na rozwój wielu technologii - dotychczas uznawanych za nieopłacalne.
Tak jest z projektem wirtualnej rzeczywistości. Projekt Omni VR, który ma umożliwić pełną symulację wirtualnej rzeczywistości zebrał kwotę miliona dolarów w zaledwie kilka dni. Kto inwestował - wielkie firmy, koncerny zbrojeniowe? Nie - gracze, którzy zrzucili się po prostu na system.
Teraz Omni VR zebrał łącznie 3 miliony dolarów dzięki zainteresowaniu inwestorów. To nie jest największy transfer pieniężny - kilka tygodni temu Facebook Marka Zuckerberga kupił projekt Oculus Rift za potężną sumę 2 miliardów dolarów.
Wirtualna rzeczywistość jest już blisko i nie chodzi tu bynajmniej o manipulacje medialne.
The Escapist/ as/