Ostatni raport o AI napisany przez ludzi?
Nie ulega wątpliwości, że sztuczna inteligencja (AI) zrewolucjonizuje świat marketingu. Jak może wyglądać ta rewolucja i jak wpłynie ona na przyszłość marketingu? Te pytania zadali sobie eksperci K2 Holding w najnowszym raporcie
Autorzy - specjaliści z K2Create, K2Precise, Fabrity, PerfectBot - skupiają się na praktycznych aspektach wykorzystania AI w różnych sektorach biznesowych. Dokument stanowi aktualne źródło wiedzy na temat AI i przedstawia scenariusze wykorzystania jej we współczesnych agencjach reklamowych, domach mediowych czy software house’ach.
Sam Altman, prezes firmy OpenAI, która stworzyła ChatGPT, żartuje, że sztuczna inteligencja doprowadzi zapewne do końca świata, ale w międzyczasie pojawi się wiele świetnych firm. Chcielibyśmy, żeby K2 było jedną z takich firm, więc przygotowaliśmy raport, w którym zadaliśmy sobie najważniejsze pytania, które spędzają sen z powiek naszej branży. Nie łudzimy się, że na wszystkie udało nam się poprawnie odpowiedzieć, wszak jesteśmy tylko ludźmi. A już wkrótce najbardziej miarodajnej odpowiedzi o przyszłość udzieli zapewne sama sztuczna inteligencja - mówi Michał Rutkowski, Dyrektor Zarządzający K2Create
Raport porusza zagadnienia, które nurtują obecnie większość marketerów i pracowników agencji reklamowych. Czy AI zastąpi tradycyjne działy marketingu? Czy ograniczy rolę agencji reklamowych? Czy istnieje powód do obaw związanych z upowszechnieniem tej technologii? Czy należy już teraz rozważyć przekwalifikowanie się czy raczej eksperymentować z nowymi możliwościami, jakie AI niewątpliwie przynosi?
Prezes Zarządu K2 Holding, Paweł Wujec podkreśla, że „AI to narzędzie, które przynosi ogromne korzyści, ale zależnie od kontekstu, może być użyte na różne sposoby”.
Raport nie tylko ukazuje, jak AI wpłynie na przyszłość sektora, ale również dostarcza praktycznych wskazówek, pomagających „oswoić” AI i wykorzystać jej potencjał dla swojej przewagi konkurencyjnej. Pokazuje, jak różne narzędzia, takie jak ChatGPT, mogą być wykorzystane w praktyce, nie uchylając się przy tym od wskazania potencjalnych zagrożeń i wyzwań, które mogą wyniknąć z adaptacji AI.
„Prawdopodobnie ostatni raport o AI napisany przez ludzi” od K2 Holding to istotne źródło wiedzy dla wszystkich, którzy chcą być na bieżąco z dynamicznie rozwijającym się światem AI w marketingu.
Link do pobrania raportu: https://we.tl/t-vQNDqnnG7s
Czytaj też: Sztuczna inteligencja lepiej przewiduje ryzyko raka piersi
Mat.Pras./KG