Informacje

Zdjęcie ilustracyjne / autor: Mat.pras.
Zdjęcie ilustracyjne / autor: Mat.pras.

Przedsiębiorcy korzystający z platformy PekaoBiznes24 otworzą zdalnie subkonto w zaledwie minutę

Artykuł sponsorowany

  • Opublikowano: 24 października 2023, 10:20

    Aktualizacja: 24 października 2023, 10:22

  • Powiększ tekst

W Banku Pekao S.A. klienci z segmentu małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) oraz korporacji z dostępem do platformy PekaoBiznes24 mogą otworzyć dodatkowy rachunek całkowicie zdalnie.

Usługa dotyczy m.in. rachunków bieżących, pomocniczych czy funduszy celowych. Co istotne, uruchomienie takiego konta odbywa się niezwykle szybko - już w ciągu minuty od podpisania elektronicznego wniosku klient może korzystać z niego za pomocą bankowości internetowej.

Korzystający z PekaoBiznes24 przedstawiciele małych i średnich firm oraz korporacji, otwierając nowy rachunek mogą określić wybrane parametry, takie jak np. typ rachunku: bieżący, pomocniczy czy funduszy celowych. Mogą także m.in. oznaczyć cel założenia tego konta, czy ma być powiązane z rachunkiem VAT, a także wybrać walutę rachunku oraz częstotliwość i formę wyciągów.

Jako bank chcemy być najlepszym partnerem dla przedsiębiorców. Wiemy, że czas to pieniądz, dlatego zależy nam, aby nasi klienci jak najwięcej czynności mogli wykonywać wygodnie, zza ekranu swojego komputera. Jesteśmy w czołówce banków oferujących firmom zdalne usługi: posiadamy proces otwarcia rachunku online dla obecnych klientów, możliwość nawiązania relacji całkowicie zdalnie oraz umożliwiamy podpisywanie drogą elektroniczną dokumentów do wielu produktów i usług bankowych. Nieustannie wprowadzamy nowe rozwiązania w strefie samoobsługowej i w tym samym czasie pracujemy nad kolejnymi. Chcemy wyznaczać nowe standardy w zdalnej obsłudze firm – mówi Tomasz Nowakowski, dyrektor Departamentu Bankowości Transakcyjnej w Banku Pekao S.A.

Rachunek otwierany jest niemal natychmiast – klient może korzystać z niego za pomocą PekaoBiznes24 już w ciągu minuty od momentu złożenia wniosku. Co ważne, formularz wniosku został skonstruowany w sposób jasny i przejrzysty, aby zmniejszyć ryzyko popełnienia błędów przy wypełnianiu. Po otwarciu rachunku i jego pełnej parametryzacji klient otrzymuje potwierdzenie otwarcia konta w formie elektronicznej z pieczęcią kwalifikowaną banku.

Bank Pekao S.A. sukcesywnie digitalizuje swoją ofertę dla firm. W kwietniu tego roku w strefie samoobsługowej PekaoBiznes24 uruchomiona została nowa odsłona wniosku „Dyspozycja ogólna”. Dzięki niej przedstawiciele firm mogą przekazać do banku drogą elektroniczną dokumenty o bardzo szerokim zakresie, dotyczące m.in. obsługi bieżącej, np. rachunku i innych posiadanych produktów bankowości transakcyjnej, finansowania działalności oraz finansowania handlu, bankowości elektronicznej, czy produktów skarbowych. Za pomocą Dyspozycji ogólnej można również zdalnie podpisywać umowy i aneksy, w tym umowy z zastrzeżoną formą pisemną pod rygorem nieważności. Wnioski złożone za pomocą Dyspozycji ogólnej są procesowane z wykorzystaniem hiperautomatyzacji, w tym elementów sztucznej inteligencji.

W ramach konsekwentnie realizowanej przez Bank Pekao S.A. strategii digitalizacji procesów i rozwoju samoobsługi dla przedsiębiorców planowane jest wprowadzanie kolejnych usprawnień.

Mat.pras/KG

Powiązane tematy

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych