Informacje

fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe

Poczta Polska uruchamia innowacyjną usługę

Zespół wGospodarce

Zespół wGospodarce

Portal informacji i opinii o stanie gospodarki

  • Opublikowano: 5 kwietnia 2016, 14:22

  • 0
  • Powiększ tekst

Poczta Polska wspólnie ze sklepem internetowym NEO24.PL uruchamiają innowacyjną usługę na polskim rynku e-commerce. Dzięki niej, klienci e-sklepu będą mogli bezpłatnie zwrócić zakupiony produkt w dowolnej placówce pocztowej w całym kraju.

– Bliska współpraca z NEO24.PL, jednym z liderów sprzedaży on-line w Polsce, to ważny element długofalowej strategii Poczty Polskiej. Dostrzegamy na rynku rosnący udział paczek ze zwrotami, na który wpływ mają głównie wprowadzone zmiany prawne zwiększające ochronę konsumentów, szczególnie w branży eCommerce. Dlatego tak ważna jest współpraca z firmami, nie tylko przy obsłudze paczek z e-sklepów, ale także przy ruchu powrotnym od klientów – mówi Łukasz Gołębiowski, Dyrektor Zarządzający Pionem Sprzedaży Poczty Polskiej.

Każdy, kto zakupi w NEO24.PL produkt o wartości powyżej 99 złotych, będzie mógł skorzystać z darmowej dostawy. Dodatkowo, z myślą o tych, którzy nie trafili z zakupem, e-sklep przewidział możliwość bezpłatnego odesłania towaru z każdej placówki Poczty Polskiej. Aby dokonać zwrotu, wystarczy pojawić się w najbliższym oddziale Poczty Polskiej i poinformować pracownika placówki o chęci oddania produktu. Następnie klient otrzyma specjalną naklejkę, na której wpisuje swoje imię, nazwisko i numer zamówienia. Reszta formalności należy już do sprzedawcy i dostawcy. Towar wraca do NEO24.PL według standardowych zasad, a klient otrzymuje zwrot pieniędzy lub nowy produkt.

– Naszym celem jest wprowadzenie nowej jakości usług w branży e-commerce. Chcemy pokazać, że zakupy internetowe mogą być jeszcze prostsze i wygodniejsze niż do tej pory. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku, wspólnie z Pocztą Polską postanowiliśmy uruchomić najłatwiejszą darmową metodę zwrotu towaru – mówi Mateusz Gołda, Manager ds. Rozwoju Back-office NEO24.PL.

Darmowemu zwrotowi podlegają małe sprzęty AGD, RTV oraz IT. Aby ułatwić Klientom zakupy, towary objęte darmowym zwrotem otrzymały specjalne oznaczenie „Zwrot za darmo”. Zwrócić w ten sposób można produkt, którego waga nie przekracza 30 kg, a gabaryt 0,2 m3. Sposób zakupu nie ma znaczenia, a na zwrot przysługuje 14 dni.

NEO24.PL i Poczta Polska nawiązały współpracę już w styczniu 2015 roku, czego efektem było m.in. zwiększenie liczby punktów osobistego odbioru o 4500 placówek oraz możliwość skorzystania z wysyłki za pomocą usługi Pocztex Kurier48 na wybrany adres.

ak/inf. prasowa

Powiązane tematy

Komentarze