Link 4 i PZU z nominacjami do prestiżowej nagrody
Spory sukces polskich firm ubezpieczeniowych. Link 4 i PZU otrzymały nominacje do nagród w konkursie Effie Awards, najważniejszym i najbardziej prestiżowym konkursie marketingowym na świecie. Kampanie naszych ubezpieczycieli będą ubiegały się o nagrody w kategorii „Ubezpieczenia i inwestycje”.
– To ogromne wyróżnienie znaleźć się wśród nominowanych w tak prestiżowym konkursie. Liczymy na statuetkę Effie – mówi Patrycja Kotecka, dyrektor marketingu Link4, któremu rozgłos przyniosły reklamy z dynamicznymi hitami muzyki lat 80.
W tym roku jury wybrało reklamę ubezpieczenia samochodowego pod hasłem „O to chodziło”. O co dokładnie?
– O wyjątkową ofertę skrojoną dla kierowców, dzięki której mogą zaoszczędzić na OC i AC nawet 500 złotych - wyjaśnia dyrektor Patrycja Kotecka. I o tym wszystkim klienci dowiadują się z efektownej reklamy z piosenkarką Katarzyną Moś w roli głównej.
Czy reklama śpiewana do melodii „Holding Out On The Hero” Bonnie Tyler zdobędzie Effie? O tym przekonamy się już 24 października podczas Gali SKM SAR Effie Awards w Teatrze Wielkim w Warszawie. Jak podaje organizator konkursu, Effie Awards „wyznacza rynkowe standardy efektywności oraz promuje wzorowe działania komunikacyjne”. Konkurs został po raz pierwszy zorganizowany w 1968 roku w Nowym Jorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. Effie jest obecnie organizowane w 40 krajach na świecie.