LINK4 z brązowym Effie!
W konkursie Effie Awards nagradzane są kampanie i rozwiązania marketingowe w oparciu o ich efektywność i wyniki biznesowe.
Nam udało się nie tylko zrealizować założone cele kampanii, ale znacznie je przekroczyć. – mówi Joanna Talaśka, dyrektor komunikacji marketingowej LINK4.
Chcąc rozszerzać biznes zaczęliśmy szukać nowych rozwiązań, dlatego stworzyliśmy nową submarkę w kategorii ubezpieczeń rodzinnych. Zwróciliśmy bezpośrednio do kobiet, do matek. Bazując na ich naturalnej obawie o zdrowie dzieci zaoferowaliśmy im produkty, które pomagają w wielu trudnych sytuacjach. – dodaje Talaśka.
To wielki sukces LINK4, pionu marketingu, ale muszę podkreślić olbrzymią rolę Joanny Talaśki. To ona, mama trójki dzieci, wymyśliła i wprowadziła na rynek LINK4 Mama. To produkt, który wziął się z życia i odpowiedział na realne potrzeby rodziców. Produkt LINK4 Mama powstał także na podstawie osobistych doświadczeń Joanny Talaśki , a także wielu pracujących w LINK4 matek. – mówi Patrycja Kotecka, dyrektor marketingu LINK4.
- Wiedząc, że mamy są obecne i szczególnie aktywne w Internecie, na forach, w mediach społecznościowych stworzyliśmy kampanię niemal w całości obecną w rzeczywistości wirtualnej. – wyjaśnia Talaśka.
Dedykowana produktowi strona zoptymalizowana pod mobile, prowadząca przez ideę, problematykę strachów mam i prezentację produktów aż po formularz zakupu. Ambasadorką marki została Paulina Krupińska, modelka, Miss Polonia, a przede wszystkim mama dwójki dzieci. W przygotowanych filmach wideo poruszała tematykę strachów mówiąc: „Nie bój się bać, każda mama tak ma, ale strachy można oswoić, wejdź na LINK4 Mama”. Do strony kierowało też sześciu influencerów. Przy kampanii „Nie bój się bać” LINK4 ściśle współpracowało z portalami horyzontalnymi. Treści związane z LINK4 Mama obecne były w „Domowym polu minowym” na Onecie, a bardzo szeroki conent marketing także na WP, Fakt24.pl, SE.pl, Viva.pl, a także w social mediach LINK4 Mama. – Mediowo - poprzez 10 linii kreatywnych - zagospodarowaliśmy całą ścieżkę użytkownika od świadomości, przez zaangażowanie aż po zakup – wyjaśnia Patrycja Kotecka.
To już trzecia statuetka Effie dla LINK4. Dotychczas ubezpieczyciel otrzymał brązowe Effie w 2016 i srebrne w 2017 roku.