Link 4 został partnerem programu „Nasz Nowy Dom”
Firma ubezpieczeniowa Link 4 została partnerem cyklu programu telewizyjnego „Nasz Nowy Dom”, emitowanego w Polsacie – poinformował ubezpieczyciel w komunikacie.
Jednym ze strategicznych celów LINK4 w tym roku jest zwiększenie udziału polis mieszkaniowych w portfelu. Dlatego zdecydowaliśmy się na pierwszą w historii firmy reklamę telewizyjną promującą „mieszkaniówkę” i udoskonaliliśmy sam produkt wprowadzając m.in. formułę all risk. Widzimy już pierwsze efekty. Sprzedaż od początku roku wzrosła o 30 procent a nasz produkt plasuje się w czołówce najbardziej atrakcyjnych ofert na rynku. Zaangażowanie w program „Nasz Nowy Dom” to kolejne, ale nie ostanie działanie, jakie podejmujemy promując ubezpieczenia mieszkaniowe, których świadomość jest w Polsce cały czas bardzo niska. – podkreśla Agnieszka Wrońska, prezes LINK4.
W programie telewizyjnym ekipa architektów i budowlańców remontuje zaniedbane, niekiedy zniszczone przez żywioły domy i mieszkania. Oglądalność szacowana jest na 4 mln widzów.