PKO BP udostępnił firmom technologię ZenCard
PKO udostępnia technologię ZenCard klientom firmowym banku. Technologia ta umożliwia przedsiębiorcom organizowanie akcji promocyjnych i rabatowych w ich punktach handlowo-usługowych z wykorzystaniem karty płatniczej i terminala POS – poinformował bank w komunikacie.
Technologia ZenCard jest zintegrowana z terminalem płatniczym i pozwala na rezygnację z wielu oddzielnych kart lojalnościowych i aplikacji instalowanych na telefonie, na rzecz jednej wirtualnej połączonej z dowolną kartą płatniczą. W efekcie właściciele punktów handlowych mogą zwiększyć sprzedaż i stworzyć własną bazę lojalnych klientów.
Z analiz wynika, że w firmach, które dotychczas skorzystały z rozwiązania ZenCard, liczba osób rejestrujących się do programu lojalnościowego jest 5-krotnie większa w stosunku do innych programów, 37 proc. więcej klientów powraca do danego punktu handlowego, a wartość zakupów klientów jest wyższa o 40 proc. - czytamy w komunikacie.
Nasza strategia koncentruje się na transformacji cyfrowej, a rozwiązania takie jak ZenCard przyczyniają się do popularyzacji płatności kartami i rozwoju obrotu bezgotówkowego w Polsce. Przedsiębiorcom dają zaś możliwość rozszerzenia i uatrakcyjnienia swoich usług, a w rezultacie zwiększenia sprzedaży. To szczególnie ważne dla klientów z sektora małych i średnich przedsiębiorstw – mówi, cytowany w komunikacie Szymon Wałach, dyrektor pionu klienta detalicznego w PKO BP.
Spółka fintechowa ZenCard od początku 2017 roku jest częścią Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego.
Wchodząc na początku 2017 roku do Grupy PKO Banku Polskiego, zapoczątkowaliśmy zupełnie nowy etap współpracy pomiędzy światem bankowości a fintechami, a efekty są już dziś dostępne dla dużej grupy klientów – mówi cytowany w komunikacie Krzysztof Klimczak, prezes ZenCard.