Informacje

PKO BP / autor: Fratria/Andrzej Skwarczyński
PKO BP / autor: Fratria/Andrzej Skwarczyński

Awaria w PKO BP

Zespół wGospodarce

Zespół wGospodarce

Portal informacji i opinii o stanie gospodarki

  • Opublikowano: 26 października 2018, 16:59

  • Powiększ tekst

Z powodów technicznych dostęp do serwisu iPKO, Inteligo i aplikacji IKO jest utrudniony - poinformował w piątek na twitterze PKO BP.

Pracujemy nad przywróceniem pełnego dostępu do serwisów. Przepraszamy za kłopoty - dodał bank.

W biurze prasowym PKO BP poinformowano, że dostęp do wszystkich innych usług odbywa się bez zakłóceń, działają też karty płatnicze i bankomaty.

IKO to aplikacja mobilna PKO BP, dostępna na telefony z systemami Android, iOS i Windows Phone, działająca od 2013 roku. W lecie przedstawiciele banku informowali, że w IKO notowanych jest 7 milionów transakcji każdego miesiąca. Serwis iPKO to serwis transakcyjny.

PAP, MS

Powiązane tematy

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych