Informacje

Zyskuje rynek newsów / autor: Fratria
Zyskuje rynek newsów / autor: Fratria

"Telewizja wPolsce.pl" największym wygranym

Zespół wGospodarce

Zespół wGospodarce

Portal informacji i opinii o stanie gospodarki

  • Opublikowano · 9 stycznia 2020, 16:10

    Aktualizacja · 9 stycznia 2020, 16:11

  • 0
  • Tagi: biznes media telewizja wPolsce
  • Powiększ tekst

W zeszłym roku zdecydowanym liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych był TVN24. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła Telewizja wPolsce.pl, a najwięcej straciła Telewizja Republika - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Pierwsze miejsce wśród stacji newsowych w 2019 roku należało do TVN24, którego średni dobowy udział wyniósł 4,47 proc., po wzroście względem analogicznego miesiąca rok wcześniej o 7,98 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom. Drugą lokatę zajęło TVP Info. Średni miesięczny wynik tego kanału wyniósł 3,65 proc. (po wzroście o 6,42 proc.). W 2019 roku spadł czas oglądania telewizji, ale wzrosły wydatki reklamowe. „M jak miłość” hitem (raport) Podium uzupełnia Polsat News.

Telewizja wPolsce.pl, która nadaje od czerwca 2017 roku jest największym wygranym minionego roku.W 2019 r. średni rynkowy udział Telewizji wPolsce.pl w 2019 roku wyniósł 0,004 proc., po wzroście względem 2018 roku o 300 proc. - największym w zestawieniu. Z kolei najwięcej straciła będąca ósma w zestawieniu Telewizja Republika, której wynik zmniejszył się o 30 proc. do 0,03 proc. udziału. Telewizja wPolsce pojawiła się w grudniu 2017 roku i jest w ofercie operatorów płatnej telewizji, a od marca ub.r. reklamy stacji są sprzedawane przez Polsat Media.

wirtualnemedia.pl, DS

Komentarze