Informacje

Poczta Polska współpracuje z Hebe / autor: Materiały prasowe
Poczta Polska współpracuje z Hebe / autor: Materiały prasowe

Poczta Polska będzie dostarczać zamówienia z Hebe

Zespół wGospodarce

Zespół wGospodarce

Portal informacji i opinii o stanie gospodarki

  • Opublikowano: 16 marca 2021, 18:50

  • Powiększ tekst

Sieć Hebe nawiązała z Pocztą Polską współpracę logistyczną, w ramach której Poczta będzie dostarczała zamówienia ze sklepu internetowego hebe.pl.

Sieć Hebe postawiła na współpracę z Pocztą Polską ze względu na liczbę placówek i punktów odbioru, którymi dysponuje operator i co się z tym wiąże - szeroki zasięg dostaw, zaznaczono.

Dzięki nowej umowie, również klienci hebe.pl będą mogli otrzymać dostarczane przez nas przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Jesteśmy także w trakcie prac nad rozszerzeniem współpracy o bezpieczne dostawy kurierem do domu - powiedział dyrektor zarządzający pionem sprzedaży w Poczcie Polskiej Artur Więckowski.

Poczta Polska będzie dostarczała przesyłki Hebe usługą kurierską Pocztex. Serwis Pocztex Ekspres 24 daje możliwość doręczenia zamówienia pod wskazany adres do wybranego punktu odbioru. W dalszej perspektywie współpracy, planowane są również doręczenia realizowane przez kuriera PP (w systemie door to door).

Poczta Polska wraz z sieciami partnerskimi udostępnia ponad 13 tysięcy lokalizacji w całym kraju - jest to największa sieć click & collect w Polsce. Klienci mogą odebrać przesyłkę przy okazji załatwiania codziennych spraw w placówkach pocztowych, sklepach Żabka, kioskach Ruchu, na stacjach paliw Orlen oraz w automatach paczkowych, przypomniano.

Poczta Polska to największy polski pracodawca zatrudniający ponad 80 tys. pracowników w całym kraju. Właścicielem sieci drogerii Hebe rozwijanych w Polsce od 2011 r. w ramach projektu biznesowego Grupy Jeronimo Martins w Polsce jest Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja.

PR/RO

CZYTAJ TEŻ: EMA: Brak wskazań, że szczepienia AstraZeneca powodują zakrzepy

Powiązane tematy

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych