Informacje

fot. Pixabay / autor: fot. Pixabay
fot. Pixabay / autor: fot. Pixabay

Na tego "Japończyka" nie ma mocnych!

Zespół wGospodarce

Zespół wGospodarce

Portal informacji i opinii o stanie gospodarki

  • Opublikowano: 4 października 2021, 09:30

  • Powiększ tekst

Honda Motor Co. w poniedziałek rozpoczęła sprzedaż nowych samochodów przez Internet, stając się pierwszym dużym japońskim producentem samochodów, który umożliwił klientom na rynku krajowym cały proces online, od konsultacji po kontrakty.

Usługa jest początkowo oferowana tylko mieszkańcom Tokio, a w przyszłości zostanie rozszerzona na cały kraj. Honda ma nadzieję, że zwiększy popyt ze strony klientów, którzy chcą uniknąć bezpośredniej obsługi podczas pandemii koronawirusa, a także ze strony młodych ludzi.

Sprzedaż samochodów przez Internet została już wprowadzona za granicą przez takich producentów samochodów, jak gigant pojazdów elektrycznych Tesla Inc., Toyota Motor Corp. i Nissan Motor Co., którzy uruchomili w Stanach Zjednoczonych system umożliwiający klientom dokonywanie zakupu nowych samochodów bez wizyty w salonach samochodowych.

Na stronie internetowej prowadzonej przez spółkę zależną Hondy klienci mogą wybrać model samochodu, zdecydować się na opcje i ubiegać się o kredyt samochodowy. Klienci muszą tylko udać się do salonu przy odbiorze swoich samochodów. Pojazdy dostępne do zakupu online będą podstawowymi modelami o dużej sprzedaży.

Nissan umożliwi także klientom w Japonii sfinalizowanie zakupów online nowego elektrycznego SUV-a Ariya, którego sprzedaż zaplanowana jest na tę zimę.

PAP/ as/

Powiązane tematy

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych