Marka „Próchnik” wraca na rynek. Dzięki szefowi Lancerto
Legendarna marka odzieżowa Próchnik zawita z powrotem na polski rynek. Reaktywuje ją firma Premium Fashion, w której udziały ma Tomasz Ciąpała, prezes i właściciel spółki Lancerto. Pierwsze produkty odnowionego Próchnika mają trafić na rynek do końca roku – czytamy na portalu Wirtualnemedia.pl
Prawa do marki Próchnik zostały przejęte w I kw. bieżącego roku. Według jej nowego właściciela kupno praw do marki oraz inwestycje w nowoczesny system sprzedaży, projekty i wykonanie pierwszej kolekcji będą kosztować kilkanaście milionów zł.
Jestem przekonany, że tchniemy nowego ducha w markę Próchnik 1948, która na rynku nadal cieszy się estymą i budzi najlepsze skojarzenia. To jedna z najstarszych polskich marek. Dla kilku pokoleń Polaków Próchnik to marka ikona - znana z najlepszego stylu i wysokiej jakości - zapowiada Tomasz Ciąpała cytowany przez portal.
Czytaj też: Borys: Nowe obligacje będą miały oprocentowanie zmienne
wirtualnemedia.pl/mt