Informacje

Marka „Próchnik” wraca na rynek. Dzięki szefowi Lancerto

Zespół wGospodarce

Zespół wGospodarce

Portal informacji i opinii o stanie gospodarki

  • Opublikowano: 11 maja 2022, 23:25

    Aktualizacja: 28 grudnia 2022, 20:46

  • Powiększ tekst

Legendarna marka odzieżowa Próchnik zawita z powrotem na polski rynek. Reaktywuje ją firma Premium Fashion, w której udziały ma Tomasz Ciąpała, prezes i właściciel spółki Lancerto. Pierwsze produkty odnowionego Próchnika mają trafić na rynek do końca roku – czytamy na portalu Wirtualnemedia.pl

Prawa do marki Próchnik zostały przejęte w I kw. bieżącego roku. Według jej nowego właściciela kupno praw do marki oraz inwestycje w nowoczesny system sprzedaży, projekty i wykonanie pierwszej kolekcji będą kosztować kilkanaście milionów zł.

Jestem przekonany, że tchniemy nowego ducha w markę Próchnik 1948, która na rynku nadal cieszy się estymą i budzi najlepsze skojarzenia. To jedna z najstarszych polskich marek. Dla kilku pokoleń Polaków Próchnik to marka ikona - znana z najlepszego stylu i wysokiej jakości - zapowiada Tomasz Ciąpała cytowany przez portal.

Czytaj też: Borys: Nowe obligacje będą miały oprocentowanie zmienne

wirtualnemedia.pl/mt

Powiązane tematy

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych