Mleko się rozlało, kawa nie wypita!
Wizerunkowa wpadka! Borys Szyc powinien jednak wypić kawę, zanim ją zareklamuje. Aktor opublikował całość tekstu, jaki otrzymał od agencji reklamowej, zamiast wyłącznie fragmentu przeznaczonego do publikacji
Celebryci często publikują teksty sponsorowane, zamawiane u nich przez klientów. Testy te uzgadniają z agencjami PR lub po prostu otrzymują od nich, w formie takiej, jakiej życzą sobie klienci, i przedstawiają jako własne. Ewidentnie Borys Szyc się zapomniał i opublikował w mediach społecznościowych całość tekstu, jaki wysłała mu agencja reklamowa. I wszystko się wydało.
Ups, agencja PR w mailu Borysowi zapomniała zaznaczyć dokładny tekst do skopiowania na FB. A na powaznie, tak wygląda autentyczność większości postów sponsorowanych u celebów - czytamy we wpisie Wojtka Kardysa.
Czytaj też: PGNiG: kolejna dostawa LNG w Kłajpedzie
Twitter, mt