Polacy dłużej na TikToku, spadek na Twitterze
Średni czas korzystania z TikToka przez polskich internautów wydłużył się o prawie półtorej godziny. Liderem zasięgowym wśród platform społecznościowych pozostaje Facebook, a spory spadek liczby użytkowników zanotował Twitter - czytamy na portalu wirtualnemedia.pl.
Według badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w październiku Facebooka, jako stronę www i aplikację mobilną, odwiedziło 26,26 mln polskich internautów, co przełożyło się na 88,02 proc. zasięgu. Każdy spędził tam średnio 16 godzin, 47 minut i 26 sekund.
Z kolei Instagram przyciągnął 15,98 mln internautów (co dało 53,58 proc. zasięgu), każdego przeciętnie na 4 godziny, 15 minut i 39 sekund, a TikTok - 13,29 mln użytkowników (44,55 proc. zasięgu), średnio ma 18 godzin, 45 minut i 39 sekund.
Poziom 10 mln odwiedzających przekroczył jeszcze Twitter - odwiedziło go 10,5 mln internautów (co dało 35,19 proc. zasięgu), spędzając średnio po godzinie i 17 sekund.
Czytaj też: Ruszyła pierwsza w Polsce Akademia Wodorowa dla studentów
wirtualnemedia.pl/kp