Informacje

fot. Materiały promocyjne
fot. Materiały promocyjne

AMD wzmocni technologicznie jedną z największych gier na świecie

Zespół wGospodarce

Zespół wGospodarce

Portal informacji i opinii o stanie gospodarki

  • Opublikowano: 25 stycznia 2016, 14:37

    Aktualizacja: 25 stycznia 2016, 14:37

  • 0
  • Powiększ tekst

Firma AMD (NASDAQ: AMD) ogłosiła, że współpracuje ze studiem Tencent Games, aby jeszcze przed końcem stycznia zwiększyć funkcjonalność i wydajność gry Monster Hunter Online (MHO), która jest jedną z najlepszych.

Wśród ulepszeń, które znacząco poprawią jakość rozgrywki, są:

Naturalne włosy i futro realizowane poprzez technologię AMD TressFX – to pierwszy na świecie system fizyki włosów, dzięki któremu także futro i trawy wyglądają, a także reagują na ruch oraz pogodę w grze jak prawdziwe. Wraz z zaplanowanym na koniec stycznia 2016 wprowadzeniem TressFX do MHO potwory z gry otrzymają naturalnie wyglądające futro, dzięki czemu będą wyglądały bardziej realistycznie oraz Wieloekranowa rozgrywka dzięki technologii AMD Eyefinity1 – karty graficzne AMD Radeon™ oferują możliwość grania na aż pięciu ekranach, co pozwala stworzyć obraz otaczający gracza w 180 stopniach. Duże możliwości kombinacji oraz ustawiania wyświetlaczy pozwalają graczom stworzyć wymarzoną konfigurację monitorów, dzięki której mogą badać okolicę w poszukiwaniu najlepszego celu lub też zwiększyć intensywność doznań w trakcie pełnych akcji bitew.

Zwiększona wydajność dzięki Radeon Software – gracze MHO mogą cieszyć się najlepszą jakością rozgrywki dzięki sukcesywnie zwiększanej wydajności oraz stabilności, jakie zapewniają kolejne wersje pakietu AMD Radeon Software. Najnowsza wersja Radeon Software Crimson Edition umożliwia osiągnięcie nawet o 20% wyższej wydajności 2 oraz o 66% niższego zużycia energii3.

Rendering typu Forward+ dla bardziej realistycznego oświetlenia – gracze MHO będą mogli się cieszyć lepszą jakością oświetlenia i to bez istotnego pogorszenia wydajności, ponieważ wprowadzane optymalizacje usuwają zbędne źródła światła, gdy użytkownik ich nie widzi w grze. Dzięki temu jakość jest na wysokim poziomie, a wpływ na wydajność pozostaje minimalny.

Powiązane tematy

Komentarze