Informacje

T-Mobile wprowadza ofertę dla MŚP

Zespół wGospodarce

Zespół wGospodarce

Portal informacji i opinii o stanie gospodarki

  • Opublikowano: 11 kwietnia 2018, 14:33

  • 0
  • Powiększ tekst

Chcemy wspierać proces cyfryzacji polskich przedsiębiorstw i dlatego nasze podejście i oferta dla małych i średnich przedsiębiorstw ulega całkowitej przemianie - powiedział Andreas Maierhofer, prezes T‑Mobile Polska

I dodaje, przestajemy patrzeć na biznes przez pryzmat karty SIM, a wprowadzamy szersze spojrzenie na potrzeby firmy, szczególnie w zakresie cyfryzacji.

To wymaga nowego podejścia do obsługi małych i średnich przedsiębiorstw oraz całkowicie nowej oferty, jaką jest Magenta Biznes - mówi prezes T‑Mobile Polska.

Dlatego też od 18 kwietnia, spółka wprowadza całkowicie nową ofertę z nowymi taryfami. Telekom przygotował cztery abonamenty od 40 zł do 120 zł. W nowej usłudze przedsiębiorcy będą mogli korzystać z nielimitowanego Internetu dla firmy i wszystkich pracowników, jak również z nielimitowanych rozmów i SMS-ów. W nowej propozycji dla firm, T‑Mobile daje też możliwość elastycznego zamawiania urządzeń oraz kart SIM, nie tylko przy zawieraniu umowy, ale również w trakcie całego kontraktu.

W każdej chwili abonent będzie mógł w zależności od potrzeb wyłączać karty SIM i płacić jedynie 1 zł plus VAT miesięcznie kosztów administracyjnych. Takie rozwiązanie może się sprawdzić np. przy zatrudnianiu pracowników sezonowych. Przedsiębiorcy będą mieli także możliwość skorzystania z szerokiego wyboru usług dodatkowych: od pakietu Office 365, po księgowość i fakturowanie online, jak również Zdalny Serwis IT.

Jak zaznaczył Maierhofer, w ciągu ostatnich trzech lat ilość usług głosowych i tekstowych nie rośnie, za to rok w rok następuje podwojenie wykorzystania ilości transferu danych z telefonów.

Z najnowszego raportu “Digital in 2018 in Eastern Europe” wynika, że dla wielu małych i średnich przedsiębiorstw cyfryzacja wciąż stanowi wyzwanie, zwłaszcza w kontekście korzystania z e-handlu czy komunikacji przez media społecznościowe. Raport pokazuje, że 75 proc. polskich przedsiębiorców nie korzysta z e-handlu, a blisko 60 proc. z mediów społecznościowych.

Powiązane tematy

Komentarze