TF SKOK tworzy nowe miejsca pracy
W Białej Podlaskiej 6 lipca br. zostanie uroczyście otwarty punkt Call Center Towarzystwa Finansowego SKOK S.A. Powstała w wyniku współpracy Fundacji Grzegorza Biereckiego "Kocham Podlasie" oraz Towarzystwa Finansowego SKOK nowa placówka Call Center zapewni miejsca pracy 100 osobom.
Fundacja senatora RP Grzegorza Biereckiego „Kocham Podlasie" działa na rzecz wspierania rozwoju Południowego Podlasia oraz realizacji szeroko zakrojonych projektów inicjatyw społecznych, które przyczyniają się do rozwoju regionu. Dzięki współpracy Fundacji z Towarzystwem Finansowym SKOK S.A., które w ramach optymalizacji swojej działalności poszukiwało korzystnego ekonomicznie obszaru na założenie jednego z działów firmy, w Białej Podlaskiej powstanie nowe Call Center TF SKOK.
- Cieszę się, że z inicjatywy Fundacji „Kocham Podlasie” Towarzystwo Finansowe SKOK wybudowało nowe centrum telefonicznej obsługi klienta właśnie w Białej Podlaskiej. Dzięki tej inwestycji udało się wzbogacić ofertę na lokalnym rynku pracy. Biała Podlaska to bowiem miasto mające wspaniały kapitał ludzki, dla inwestorów jest bardzo atrakcyjnym miejscem – komentuje senator RP Grzegorz Bierecki.
- Przygotowując się do inwestycji, szukaliśmy odpowiedniej i strategicznej lokalizacji. Okazało się, że Biała Podlaska spełnia wszystkie te wymagania. W trakcie realizacji projektu nie napotkaliśmy przeszkód, spotkaliśmy się wręcz z dużą przychylnością władz samorządowych – mówi Ewa Bereśniewicz-Kozłowska, prezes zarządu TF SKOK S.A.
Towarzystwo Finansowe SKOK S.A. z siedzibą w Gdańsku jest firmą świadczącą usługi analizy oraz wytwarzania oprogramowania. Prowadzi działalność obejmującą usługi przechowywania i przetwarzania danych, Call Center, usługi specjalizowane głównie dla podmiotów działających na rynku finansowym (bankomaty, karty płatnicze, bankowość elektroniczna) oraz szeroki zakres usług wspierających działalność biznesową swoich klientów. Od maja 2008 r. spółka jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
- Zbudowaliśmy tu Call Center obsługujące jeden z obszarów działalności naszej spółki: prowadzenie aktywnych kampanii marketingowych, usługi infolinii i windykacji. W najbliższej perspektywie ma zatrudniać ono ok. 100 pracowników. Otwarcie centrum obsługi telefonicznej jest szansą na zatrudnienie dla wielu osób, w tym także dla młodych, zdobywających doświadczenie absolwentów, którzy szukają możliwości rozwoju zawodowego – podkreśla Ewa Bereśniewicz-Kozłowska
Uroczyste otwarcie Call Center TF SKOK S.A. w Białej Podlaskiej odbędzie się 6 lipca 2013 r. o godzinie 12.00 przy ul. Reformackiej 10.