Kongres 590: Większość artykułów z oferty stacji PKN Orlen wyprodukowano w Polsce
Działamy globalnie, ale ważna jest dla nas idea patriotyzmu gospodarczego - powiedział Daniel Obajtek, prezes ORLEN podczas Kongresu 590 w Rzeszowie.
Orlen strategię skupia na współpracy z polskimi producentami i dostawcami. Dzięki temu polscy kontrahenci zanotowali średnio o prawie 15% wzrost przychodów i wzrost produkcji o 9%.
Działamy globalnie, ale ważna jest dla nas idea patriotyzmu gospodarczego. Zależy nam na budowaniu świadomości naszych klientów i kontrahentów w zakresie wyboru polskich produktów. Jednocześnie możemy zapewnić stabilność krajowym, często rodzinnym firmom. W ten sposób skutecznie wzmacniamy polską gospodarkę. Pozycja lidera na rynku to olbrzymi potencjał, który chcemy w pełni wykorzystać. Dlatego współpracujemy już z ponad 170 polskimi producentami i jesteśmy otwarci na kolejnych - powiedział Daniel Obajtek.
Współpraca dużych, narodowych koncernów, z rodzimymi przedsiębiorstwami nie tylko wzmacnia polską gospodarkę, ale jest także zgodna z oczekiwaniami klientów. Dotychczasowe doświadczenia pokazują, że mniejsi, krajowi dostawcy oferują nie tylko doskonałą jakość produktów, co szczególnie doceniają klienci, lecz są także bardzo dobrymi partnerami w biznesie. Dlatego rozwijamy tę współpracę tak aby zmaksymalizować korzyści dla obu stron - dodała Patrycja Klarecka, Członek Zarządu PKN ORLEN ds. Sprzedaży Detalicznej.
Sieć ORLEN posiada blisko 1800 stacji w w Polsce. Nowe miejsca pracy, większa dostępność i rozpoznawalność marek, a także możliwość wejścia na nowe rynki zagraniczne – to tylko niektóre z korzyści, jakie osiągają polscy dostawcy i podwykonawcy dzięki współpracy z PKN ORLEN.
KG