Informacje

'Zobacz jaki piękny' - kampania 'Bez nonsesnów' T-Mobile / autor: screen Fratria
'Zobacz jaki piękny' - kampania 'Bez nonsesnów' T-Mobile / autor: screen Fratria

T-Mobile z nową odsłoną kampanii „Bez nonsensów”

Zespół wGospodarce

Zespół wGospodarce

Portal informacji i opinii o stanie gospodarki

  • Opublikowano: 15 maja 2020, 23:30

  • Powiększ tekst

T-Mobile w ostatnich latach wielokrotnie podkreślał, jak ogromne znaczenie ma dla firmy jakość sieci i świadczonych przez nią usług. Najnowsza odsłona kampanii wizerunkowej T-Mobile przypomina o roli, którą szczególnie w obecnej sytuacji, odgrywa niezawodny Internet. Kampania, podobnie jak poprzednie, oparta jest na platformie komunikacyjnej „Bez nonsensów”

Najnowsza odsłona kampanii wizerunkowej operatora przypomina o roli, którą szczególnie w obecnej sytuacji, odgrywa niezawodny Internet.

Kampania, podobnie jak poprzednie, oparta jest na platformie komunikacyjnej „Bez nonsensów”. Tłem najnowszej historii stała się aktualna sytuacja związana ze stanem epidemicznym i ograniczeniami w kontaktach międzyludzkich.

W najnowszym spocie widzimy młodą mamę, która dzwoni do swojego męża, niemogącego towarzyszyć jej w szpitalu, aby pokazać mu ich nowonarodzone dziecko. Niestety, wideorozmowa z każdą chwilą staje się coraz bardziej utrudniona z powodu słabego zasięgu sieci. Mężczyzna pędzi więc do szpitala. Mija po drodze wiele osób, które wykonują swoje obowiązki – prowadzą telekonferencje, spędzają czas wolny w parku, korzystając z Internetu. Kiedy nasz bohater dobiega już pod budynek szpitala, próbuje dodzwonić się do żony, ale bezskutecznie.

Brak zasięgu to jeden z nonsensów, któremu T-Mobile stawia czoła, oferując swoim klientom najlepszą jakość usług. Właśnie z powodu wzrostu zapotrzebowania na usługi telekomunikacyjne w ciągu ostatniego roku operator zwiększył wydajność ponad 2500 stacji bazowych, aby umożliwiać klientom szybki i bezproblemowy kontakt z bliskimi.

Jakość sieci T-Mobile potwierdzają liczne niezależne badania ekspertów i testy konsumentów. Już po raz piąty z rzędu T-Mobile otrzymał certyfikat Best in Test wygrywając pod względem jakości połączeń głosowych oraz usług transmisji danych. Ponadto, operator od trzech lat (2017, 2018, 2019) konsekwentnie zajmuje pierwsze miejsce w niezależnych testach konsumenckich SpeedTest.pl w obu kategoriach Internetu mobilnego: ogólnej (3G/LTE) oraz LTE. Z kolei w rankingu rocznym Internetu mobilnego RFBENCHMARK w 2019 roku T-Mobile zwyciężył w kategorii pobierania danych w obu technologiach (LTE i 3G).

Kampanię, która prowadzona będzie w telewizji, Internecie oraz w punktach sprzedaży operatora, przygotował Departament Zarządzania Marką T-Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Materiały do punktów sprzedaży przygotowała agencja ARC Worldwide Polska. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.

mw., mat. prasowe T-Mobile

Powiązane tematy

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych