Informacje

Wysokie notowania tygodnika „wSieci” w mediach społecznościowych

Zespół wGospodarce

Zespół wGospodarce

Portal informacji i opinii o stanie gospodarki

  • Opublikowano: 21 listopada 2013, 11:06

    Aktualizacja: 21 listopada 2013, 11:10

  • 0
  • Powiększ tekst

Profil facebookowy odważnego tygodnika młodej Polski „wSieci” , który zdobywa uznanie czytelników i użytkowników, został dostrzeżony także przez ekspertów. W rankingach fanpage’y „wSieci” kolejny raz zyskał wysokie noty.

W raporcie NapoleonCat.com i Wirtualnemedia.pl, który analizuje wyniki fanpage’y facebookowych w 16 najważniejszych kategoriach, profil tygodnika „wSieci” drugi miesiąc z rzędu uzyskał najlepszy wynik w kategorii prasa SII 2! Wskaźnik SII (Social Interaction Index) pokazuje sumę ważoną postów, komentarze i like'i fanów w stosunku do liczby fanów.

Profil tygodnika młodej Polski wyprzedził m.in. Digital Camera Polska (2 miejsce), tygodnik „Wprost” (3 miejsce) oraz „Tygodnik Lisickiego” (5 miejsce). Dodatkowo „wSieci” pojawiło się w TOP 15 polskiego Facebooka (zestawienie wszystkich kategorii łącznie), zajmując 10 miejsce.

Równie dobrze „wSieci” radziło sobie w zestawieniu stworzonym przez firmę Sotrender. W październikowym Fanpage Trends w kategorii „prasa” profil uzyskał najwyższe noty we wszystkich wskaźnikach jakościowych: „zaangażowanie”, „interaktywność” i „mówią o tym”. Dodatkowo post dotyczący okładki jednego z październikowych wydań pisma, przedstawiającej Donalda Tuska i Władimira Putina w Smoleńsku, był drugim najbardziej angażującym komunikatem w zestawieniu. Profil tygodnika został również wysoko sklasyfikowany w kategorii „media”, gdzie zajął 4 miejsce w zestawieniu dotyczącym liczby wszystkich interaktywności na profilu.

Biorąc pod uwagę jedynie tygodniki opinii, profil „wSieci” angażował więcej fanów niż „Gość Niedzielny”, „Newsweek” czy „Polityka”. Analizując liczbę wszystkich aktywności fanów na profilu (wskaźnik interaktywności), można zauważyć, że fani tygodnika młodej Polski wygenerowali ich więcej niż „Wprost”, „Polityka”, „Newsweek” i „Tygodnik Lisickiego” łącznie!

Za prowadzenie fanpage’u tygodnika odpowiedzialna jest agencja Apella S.A. Treści proponowane przez profil „wSieci” nie tylko angażują użytkowników portalu Facebook, sprawiają również, że liczba sympatyków pisma stale rośnie.

W październiku 2013 do profilu dołączyło prawie 6 tysięcy osób. Obecnie liczba fanów profilu „wSieci” wynosi blisko 50 tysięcy.

Powiązane tematy

Komentarze