Informacje

autor:  Shutterstock
autor: Shutterstock

Jak szybko zwiększyć ilość punktów w programie lojalnościowym ORLEN VITAY?

Artykuł sponsorowany

  • Opublikowano: 7 października 2020, 14:59

    Aktualizacja: 7 października 2020, 14:59

  • Powiększ tekst

Takiej oferty dla kierowców ubezpieczających i tankujących samochody jeszcze w Polsce nie było. Dzięki współpracy ORLEN Usługi Finansowe z LINK4 koszt polis ubezpieczeniowych przeliczany jest na punkty ORLEN VITAY. Każda złotówka wydana na polisę w LINK4 to aż 5 punktów VITAY

W praktyce oznacza to, że jeśli za pakiet OC/AC zapłacimy w LINK4 np. 1 tysiąc złotych to na nasze konto VITAY trafi aż 5000 punktów. Gdy polisa turystyczna będzie kosztować 150 złotych, to wzbogacimy się o 750 punktów VITAY. Jeśli zdecydujemy się na ubezpieczenie domu lub mieszkania na rok za 200 złotych, to na konto VITAY wpadnie 1000 punktów. Jak powiększyć swoją pulę punktów VITAY?

1. Jeśli jeszcze nie masz karty członkowskiej, zarejestruj się w programie ORLEN VITAY lub obierz kartę na stacjach PKN ORLEN. Jej numer będzie Ci potrzebny przy przeliczaniu złotówek na punkty.

2. Wejdź na stronę internetową ORLEN Ubezpieczenia – warto zapoznać się z regulaminem promocji który jest tam dostępny.

3. Wybierz interesującą Cię polisę komunikacyjną, mieszkaniową lub podróżną i oblicz składkę.

4. W odpowiednie miejsce na stronie wypisz swój numer karty ORLEN VITAY.

5. Opłać polisę, a każda złotówka wydana na polisę w LINK4 zostanie przeliczona na 5 punktów VITAY. Trafią one na Twoje konto w ciągu 30 dni.

6. Wymieniaj punkty na nagrody z katalogu ORLEN VITAY

Dla Członków ORLEN VITAY, którzy wolą kontakt telefoniczny, uruchomiony został w LINK4 specjalny numer 22 444 44 55 i tam należy podać konsultantowi numer swojej karty VITAY. Ważne, aby nie pomylić się zarówno podczas dyktowania numeru, ale i w czasie wpisywania go na stronie internetowej. Pomyłka niestety sprawi, że punkty za polisę nie trafią na Twoje konto VITAY.

Powiązane tematy

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych