Informacje

PKO BP / autor: M. Wysocki, Fratria
PKO BP / autor: M. Wysocki, Fratria

PKO Bank Polski bankową Top Marką 2020

Zespół wGospodarce

Zespół wGospodarce

Portal informacji i opinii o stanie gospodarki

  • Opublikowano: 3 listopada 2020, 17:20

  • Powiększ tekst

PKO Bank Polski utrzymał pozycję najsilniejszego medialnie brandu w branży bankowej. W 13. edycji rankingu Top Marka realizowanego przez magazyn Press i Press-Service Monitoring Mediów zajął pierwsze miejsce w kategorii banki

W zestawieniu ogólnym, obejmującym 500 marek, znalazł się na 3 miejscu. Siła brandu PKO Bank Polski wyniosła 8 165 669 pkt.

Ten wyniki bank osiągnął dzięki liczbie publikacji, skutecznemu dotarciu do odbiorcy oraz jakości komunikacji. W najnowszym badaniu Top Marka przeanalizowano niemal 506 tys. publikacji dotyczących PKO Banku Polskiego. Najwięcej, bo niemal 60 proc. pojawiło się w social mediach, a ponad 37 proc. na portalach internetowych.

Wśród tematów dominowały: sponsoring tytularny Ekstraklasy, relacje z rozgrywek i innych wydarzeń sportowych. Obszernie opisywane były również działania związane z pandemią, jak np. udzielenie przez bank wsparcia finansowego i rzeczowego służbom medycznym i sanitarnym w walce z Covid-19, wprowadzenie nowości i udogodnień do oferty dla klientów firmowych, czy kolejnych innowacyjnych rozwiązań dla klientów indywidualnych. Cytowano też analizy ekspertów banku dotyczące przewidywania skutków pandemii dla gospodarki.

mw

CZYTAJ TEŻ: Mercedes najsilniejszą marka moto. Wygrywa z TVN i Polsatem

CZYTAJ TEŻ: Wiceminister aktywów państwowych zakażony koronawirusem

Powiązane tematy

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych