Informacje

Larry King / autor: PAP/EPA/JOSE SENA GOULAO
Larry King / autor: PAP/EPA/JOSE SENA GOULAO

Zmarł gwiazdor telewizji Larry King

Zespół wGospodarce

Zespół wGospodarce

Portal informacji i opinii o stanie gospodarki

  • Opublikowano: 23 stycznia 2021, 15:23

  • Powiększ tekst

Larry King, amerykański dziennikarz i osobowość telewizyjna, zmarł w sobotę w szpitalu w Los Angeles w wieku 87 lat - poinformowano na jego oficjalnej stronie na Facebooku

Z najgłębszym smutkiem Ora Media informuje o śmierci naszego współzałożyciela i przyjaciela Larry’ego Kinga, który zmarł dziś rano w wieku 87 lat w szpitalu Cedars-Sinai w Los Angeles” - czytamy w opublikowanym komunikacie.

Tysiące przeprowadzonych przez niego wywiadów, nagrody i uznanie publiczności na całym świecie stanowią świadectwo jego wyjątkowego i trwałego talentu - dodano podkreślając, że kariera Kinga w mediach trwała 63 lata.

Prowadził programy zarówno w radiu, jak i w telewizji, a później także na platformach internetowych.

Telewizja CNN poinformowała na początku stycznia, że dziennikarz chorował na Covid-19 i z tego powodu został przyjęty do szpitala.

King przeprowadził tysiące wywiadów z politykami, w tym światowymi przywódcami, artystami i celebrytami - przypomina agencja Reutera. Przez 25 lat, od 1985 do 2010 roku prowadził talk-show „Larry King Live” na antenie CNN. Był to jeden z najpopularniejszych programów tej stacji składający się z wywiadów, dyskusji nad aktualnymi wydarzeniami i telefonami od widzów.

Zadaję najlepsze pytania jakie potrafię. Słucham odpowiedzi. I to publiczność wyciąga wnioski. Nie jestem tam, by samemu to robić. Jestem tylko przekaźnikiem - przypomina Reuters słowa Kinga z 2007 roku, w których tłumaczył swoją pracę.

King chwalił się tym, że nigdy nadmiernie nie przygotowywał się do swoich wywiadów, a jego niekonfrontacyjny styl rozmowy sprawiał, że goście czuli się u niego swobodnie - przypomina agencja Associated Press.

Czytaj też: Odeszła legenda polskiego komiksu

PAP/KG

Powiązane tematy

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych