Awaria w Credit Agricole. Pieniądze znikają z kont klientów
Klienci Credit Agricole mogli mieć podwyższone ciśnienie…
Jak informują w mediach społecznościowych niektórzy z klientów Credit Agricole - błąd bankowości spowodował podwójne naliczanie już zaksięgowanych płatności. Niektórym zniknęło po 100 zł, inni piszą, są to kwoty liczone w tysiącach. Szybko zareagował bank.
Dzisiaj po godzinie 20:00 bank wystosował komunikat:
Informujemy, że dziś w nocy przywrócimy poprawne stany kont. Raz jeszcze serdecznie przepraszamy. Szanowni Państwo, informujemy, że na rachunkach niektórych klientów pojawiły się ponowne obciążenia transakcji kartowych, wcześniej już zaksięgowanych. Pracujemy, aby jak najszybciej przywrócić poprawny stan kont. Przepraszamy za tę sytuację - czytamy.
Czytaj też: Ransomware uderza w branżę nowych technologii
KG