Informacje

Bank Pekao zakończył proces migracji klientów Idea Banku

Zespół wGospodarce

Zespół wGospodarce

Portal informacji i opinii o stanie gospodarki

  • Opublikowano: 22 listopada 2021, 11:20

    Aktualizacja: 20 grudnia 2022, 01:17

  • Powiększ tekst

Operacja przeniesienia danych klientów byłego Idea Banku do systemów operacyjnych Banku Pekao zakończyła się - w weekend zyskali oni dostęp do bankowości elektronicznej i infolinii Banku Pekao, a od dziś również do sieci placówek, podał Bank Pekao

Procesem migracji objętych zostało ok. 270 tys. klientów byłego Idea Banku, w tym ok. 220 tys. klientów firmowych i ok. 50 tys. klientów indywidualnych.

Operacja migracji rozpoczęła się 19 listopada, a w nocy z 20 na 21 listopada klienci byłego Idea Banku zyskali dostęp do swoich rachunków w systemach Banku Pekao. Mogą odtąd korzystać z bankowości internetowej Pekao24 i aplikacji PeoPay (w przypadku klientów indywidualnych i większości mikroprzedsiębiorstw) lub z bankowości elektronicznej PekaoBiznes24 (w przypadku pozostałych klientów firmowych) oraz z usług infolinii i szerokiej sieci oddziałów Banku Pekao w całej Polsce, podano.

Klienci byłego Idea Banku powinni pamiętać o aktywowaniu nowych kart debetowych i kredytowych, otrzymanych pocztą od Banku Pekao. Karty kredytowe wydane przez Idea Bank przestaną być aktywne 22 listopada, a karty debetowe 26 listopada.

Bank Pekao przejął 3 stycznia 2021 r. przedsiębiorstwo i zobowiązania Idea Banku z wyłączeniami w wyniku zastosowania przez Bankowy Fundusz Gwarancyjny instrumentu przymusowej restrukturyzacji.

Bank Pekao jest częścią grupy PZU - największej grupy finansowej w Europie Środkowo-Wschodniej. Od 1998 roku bank obecny jest na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

Czytaj też: Zbliża się migracja klientów Idea Bank do Banku Pekao

isbnews.pl/mt

Powiązane tematy

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych