Nowi autorzy w tygodniku „wSieci”, nowa kampania po roku działalności
Tygodnik „wSieci” podsumowuje pierwszy rok działalności. 10 lutego ruszyła nowa odsłona kampanii wizerunkowej dla tygodnika „wSieci”. Nowe spoty pojawiły się w stacjach TVP. Wzmocnieniem będzie równoległa kampania produktowa w radiu i w internecie. Za produkcję spotu telewizyjnego i zakup mediów do kampanii odpowiada agencja Apella. Kampania potrwa do końca lutego.
Zespół redakcyjny tygodnika młodej Polski stale zasilają nowi autorzy. Swoje miejsce na łamach mają lubiani i cenieni przez czytelników „wSieci” Leszek Długosz, Jan Pietrzak, Katarzyna Łaniewska, Maciej Pawlicki, Witold Gadowski, Łukasz Warzecha, Wiktor Świetlik, Piotr Skwieciński, Jerzy Jachowicz. Czytelnicy cenią stałe rubryki Mazurka i Zalewskiego, braci – Michała i Pawła Korsunów, Doroty Łosiewicz, Kamili Łapickiej, Krzysztofa Feusette’a, Łukasza Adamskiego, Ryszarda Makowskiego i Piotra Zaremby.
Co tydzień na czytelników czeka zatem solidna porcja publicystyki. Od kilku tygodni na łamach „wSieci” zagościła też Krystyna Grzybowska, znana czytelnikom m.in. z łamów „Gazety Polskiej” i portalu wPolityce.pl dziennikarka i publicystka. Cotygodniowe felietony pt. „Z Krystyną Grzybowską dookoła świata” spotkały się już z uznaniem czytelników. Wśród autorów tygodnika są także Wojciech Wencel, poeta, felietonista, eseista i krytyk literacki z Gdańska oraz Jan Polkowski – poeta i pisarz, mieszkaniec Krakowa. Od niedawna stałe felietony na łamach „wSieci” publikuje także Jan Rokita.
Spot telewizyjny prezentuje okładki tygodnika, a Jacek Karnowski, redaktor naczelny dziękuje czytelnikom za zaangażowanie, lojalność i wparcie, dzięki czytelnikom tygodnik – mimo prób odebrania mu tytułu – przetrwał na rynku.
- Co tydzień po tygodnik „wSieci” sięga kilkaset tysięcy Czytelników. Dzięki Wam przetrwaliśmy i od ponad roku konsekwentnie robimy swoje
– mówi Jacek Karnowski w spocie telewizyjnym, polecając odważny tygodnik młodej Polski.
Tygodnik wydawany przez Fratrię zajmuje ukazuje się od listopada 2012 roku. Od pierwszego numeru znalazł w czołówce tygodników opinii w Polsce. Średnia sprzedaż ogółem tygodnika „wSieci” w ubiegłym roku wyniosła 95 249 egzemplarzy (średnia styczeń – listopad 2013 wg danych ZKDP).