Informacje

Michał Arament / autor: Materiały Prasowe
Michał Arament / autor: Materiały Prasowe

McDonald’s Polska z nowym Dyrektorem Marketingu

Zespół wGospodarce

Zespół wGospodarce

Portal informacji i opinii o stanie gospodarki

  • Opublikowano: 13 lipca 2022, 22:04

  • Powiększ tekst

Michał Arament, dotychczasowy Senior Marketing Manager, od 1 sierpnia obejmie stanowisko Head of Marketing Department w polskim oddziale McDonald’s

Michał Arament związany jest z marką od dwóch lat. Jako Senior Marketing Manager odpowiadał za rozwój strategicznych platform komunikacyjnych i produktowych, tj. wielokrotnie nagradzane Maestro i Supreme Chicken oraz za kategorię Family. W nowej roli szefa marketingu będzie odpowiedzialny za tworzenie i realizację strategicznych planów marketingowych firmy oraz rozwój wizerunku McDonald’s.

Przed dołączeniem do McDonald’s pracował w firmie Unilever (marki Knorr, Algida czy Lipton i Saga) oraz Pepsico, gdzie zarządzał kategorią napojów gazowanych (Pepsi, Mirinda, 7Up, Mountain Dew) osiągając w tym czasie rekordowo wysokie udziały rynkowe. Arament zastąpi na stanowisku dyrektora marketingu Tomasza Dębowskiego, który po blisko 5 latach awansował w europejskich strukturach firmy i obejmie stanowisko Vice President and Chief Marketing Officer McDonald’s w Niemczech.

Gratuluję Michałowi awansu. Po dwóch latach pracy w McDonald’s Polska Michał jest znakomicie przygotowany do objęcia stanowiska Dyrektora Marketingu. Jego doświadczenie i osiągniecia w pracy nad sprawdzonymi platformami, na które stawiamy i znajomość marki, jest gwarantem stabilnego rozwoju naszej marki. Jednocześnie gratuluję Tomaszowi Dębowskiemu awansu w strukturach europejskich. To dowód, że sukcesy naszego rynku są dostrzegane przez nasz globalny system – powiedział Adam Pieńkowski, Dyrektor Generalny McDonald’s Polska.

Mat.Pras./KG

Powiązane tematy

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych