Amerykanie nadchodzą. "Żabka" będzie miała konkurenta
Amerykańska sieć 7-eleven szuka franczyzobiorców w Polsce, podaje portal dlahandlu.pl.
7-eleven to sieć sklepów „convenience”. Amerykańska sieć „małych sklepów” ma najwięcej na świecie punktów sprzedaży. Wyprzedziła w 2007 roku nawet McDonald’s. Sklepy z szyldem „7-eleven” funkcjonują już w 19 krajach, z tego 80 proc. znajduje się w USA, Japonii, Republice Chińskiej i Tajlandii.
Rynek europejski jest obecnie wiodącym obszarem ekspansji dla marki 7-Eleven - twierdzi Co-CEO w 7-Eleven International, Ken Wakabayashi, o czym informuje spidersweb.pl.
Sieć szuka franczyzobiorców, którzy chcą otworzyć nowe oddziały w Europie.
Żywność typu convenience to globalny trend i rosnący rynek. Dzięki wysokiej jakości ofercie świeżej żywności i napojów, 7-Eleven jest już liderem w tym segmencie w Azji i Ameryce Północnej. Dostrzegliśmy, że podobnie duże zapotrzebowanie na taką żywność jest również w Europie - cytuje Co-CEO w 7-Eleven International spidersweb.pl.t
Czytaj też: „NYT”: Wyciekły tajne dokumenty z USA
Czytaj też: Białoruś rozmieszcza czołgi na granicy z Litwą
pap, jb