Informacje

fot. Materiały promocyjne
fot. Materiały promocyjne

Techland sięga po więcej - polski deweloper i wydawca wkracza na arenę międzynarodową

Zespół wGospodarce

Zespół wGospodarce

Portal informacji i opinii o stanie gospodarki

  • Opublikowano: 3 czerwca 2016, 08:16

    Aktualizacja: 9 listopada 2019, 15:02

  • Powiększ tekst

Firma Techland, znana przede wszystkim jako deweloper popularnych gier takich jak Dying Light, Dead Island czy seria Call of Juarez, ogłosiła swoje plany związane z wejściem na globalny rynek wydawniczy.

Mając za sobą ponad dwadzieścia lat doświadczenia nie tylko jako deweloper, ale także dystrybutor i wydawca gier na rynkach środkowej i wschodniej Europy, Techland rozszerza teraz swoją działalność wydawniczą na cały świat pod marką Techland Publishing.

Prezes Techlandu, Paweł Marchewka komentuje plany firmy:

Jako deweloperzy współpracowaliśmy w przeszłości z wieloma uznanymi wydawcami. Dzięki temu dobrze wiemy, jak powinny wyglądać wzajemne relacje, żeby były one korzystne i satysfakcjonujące dla obu stron. Po sukcesach kampanii promocyjnych Dying Light i Dying Light: The Following, nad którymi sprawowaliśmy pełną kontrolę kreatywną, zdecydowaliśmy, że jest to doskonała okazja, by podzielić się naszą wiedzą i doświadczeniem z innymi deweloperami.

Naszą filozofią jest elastyczna i otwarta polityka wydawnicza oparta na szacunku dla graczy. Będziemy zachęcać deweloperów i wspólnie z nimi inwestować w odważne i niekonwencjonalne rozwiązania, które podniosą walory rozrywkowe wydawanych gier. Naszym celem jest wydawanie dwóch dużych gier multiplatformowych oraz czterech tytułów cyfrowych rocznie. Jesteśmy w trakcie analizowania rynku pod kątem możliwości i już niebawem ogłosimy pierwszy projekt wydawany pod marką Techland Publishing.

Powiązane tematy

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych