LPP uruchomiło magazyn w Rumunii
LPP uruchomiło magazyn e-commerce co pozwoli polskiemu producentowi odzieży przyśpieszyć proces realizacji internetowych zamówień dla klientów na nowych rynkach, na których rośnie popularność marek LPP: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay.
Europa Południowo-Wschodnia jest dla nas jednym ze strategicznych rynków, szczególnie jeśli chodzi o sprzedaż w kanale e-commerce. Wyzwaniem wobec rosnącej popularności naszych marek w tym regionie jest sprostanie oczekiwaniom klienta i zapewnienie im najwyższego poziomu obsługi – w tym szybkiej realizacji zamówień – komentuje Jacek Kujawa, wiceprezes LPP.
Wiceprezes LPP podkreśla, że w przypadku e-commerce, poza atrakcyjnością kolekcji, kluczowe znaczenie dla klienta ma szybkość dostawy.
Dlatego popularność naszych marek wyznacza równocześnie kierunek naszym inwestycjom logistycznym. Magazyn pod Bukaresztem wpisuje się w strategię rozwoju LPP w nadchodzących latach. Jednym z jej filarów jest właśnie rozwój sieci dystrybucji lokalnej, bliżej klienta – dodaje Jacek Kujawa.
Do końca 2019 roku polski producent odzieży zamierza przekroczyć miliard złotych ze sprzedaży w e-commerce. W związku z dynamicznym rozwojem sprzedaży internetowej spółka podjęła decyzję o rozbudowie międzynarodowej sieci dystrybucji. Fulfillment Center w Rumunii jest obok Moskwy drugim zagranicznym magazynem spółki. Po jego uruchomieniu łączna powierzchnia magazynowa dedykowana e-commerce w LPP zwiększyła się do blisko 100 tys. m2. Zgodnie z planem w 2020 roku firma chce sfinalizować kolejną zagraniczną inwestycję magazynową uruchomiając Fulfillment Center na Słowacji.