Informacje

LINK4 koloruje marzenia z fundacją Braci Collins

Zespół wGospodarce

Zespół wGospodarce

Portal informacji i opinii o stanie gospodarki

  • Opublikowano: 12 grudnia 2019, 11:58

  • 0
  • Powiększ tekst

„Pokoloruj marzenia” to nowy program braci Collins, który powstał we współpracy z LINK4. Projekt ma na celu wspieranie rodzin znajdujących się w trudnej sytuacji finansowej.

W 8-odcinkowym cyklu „Pokoloruj marzenia” słynni bracia pomagają potrzebującym rodzinom, których ze względu na trudną sytuację materialną nie stać na naprawę swoich aut. Podczas gdy Bracia Collins pracują nad przywróceniem zniszczonych samochodów do stanu, który gwarantuje bezpieczeństwo ich użytkowania, LINK4 organizuje rodzinom auto zastępcze na czas naprawy, a po wszystkim ubezpiecza nowo wyremontowany pojazd.

Projekt z braćmi Collins wypływa z naszej potrzeby pomagania. Od lat powtarzamy, że ubezpieczyciele są po to, by pomagać – wyjaśnia Patrycja Kotecka, dyrektor Pionu Marketingu w LINK4. – Nie bez powodu też zdecydowaliśmy się na współpracę z braćmi Collins. To niezwykle wrażliwi ludzie, dla których życie też przed laty nie było łaskawe – dodaje.

Realizowany we współpracy z LINK4 program „Pokoloruj marzenia” od początku cieszy się dużą popularnością i bardzo pozytywnym odzewem internautów. Premierowy film na YouTube wygenerował ponad 160 tys. odsłon. Każdy odcinek ma swoją premierę w piątki o godz. 19:00 na kanale braci Collins.

Dostajemy masę listów. Najchętniej pomoglibyśmy wszystkim, jednak musimy wybrać nielicznych i to jest wyjątkowo trudne. Inna strona „Pokoloruj marzenia” to spotkania z naszymi bohaterami. Niektórzy są w naprawdę dramatycznych sytuacjach życiowych. Mamy świadomość, że zakres naszej pomocy to tylko kawałeczek potrzeb, jakie mają – tłumaczy Rafał Collins, twórca programu i współzałożyciel fundacji Braci Collins.

To kolejny format, w którym LINK4 angażuje się w pomoc potrzebującym i pokazuje realnie, dlaczego warto się ubezpieczać. Wcześniej, przez cztery sezony ubezpieczyciel obecny był w programie Polsatu „Nasz Nowy Dom”, w którym wspierał finansowo remonty domów rodzin znajdujących się w trudnej sytuacji finansowej, a następnie obejmował nieruchomości ochroną ubezpieczeniową.

Bracia Collins zyskali popularność w Wielkiej Brytanii, gdzie ich youtube’owy projekt „Fast, Furious and Funny” wygenerował ponad 8 milionów odsłon. Wtedy też rozpoczęli swoje pierwsze działania charytatywne, przerabiając wózek inwalidzki dla młodego chłopca o imieniu Jordan na Ferrari, którego chłopiec był wielkim fanem. W Polsce Rafał i Grzegorz Collins znani są z autorskiego programu telewizyjnego „Odjazdowe bryki Braci Collins”, emitowanego w TVN Turbo.

Powiązane tematy

Komentarze