Facebook uruchamia darmowe szkolenia
Facebook, chcąc pomóc organizacjom pozarządowym w Polsce uruchamia „Spotlight: Social Good”. To bezpłatne szkolenia, które mają na celu rozwijanie komunikacji przez internet, a także tworzenie oryginalnych i ciekawych treści
Okres pandemii to wyzwanie dla wszystkich- zwłaszcza dla organizacji pozarządowych, które przeniosły swoją działalność do internetu. Jednak nie wszystkie mają wystarczającą wiedzę na ten temat i ich działania nie są w 100 proc. skuteczne -twierdzą przedstawiciel Facebooka w komunikacie.
Facebook, zdając sobie sprawę z możliwych trudności, które firmy mogą napotkać wychodzi do nich z ofertą szkoleń, których tematyka miałaby dotyczyć efektywnego budowania wizerunku, umiejętności opowiadania o swojej marce, utrzymywania kontaktu z sympatykami, którzy zachęcani by byli do zbiórek pieniężnych. Jednym z najważniejszych elementów byłaby nauka kreowania ciekawych i kreatywnych treści za pomocą bezpłatnych aplikacji mobilnych. – zapowiadają przedstawiciele polskiego Facebooka.
Cała inicjatywa jest częścią Facebook Blueprint. To e-learningowa platforma z darmowymi kursami, które mają na celu naukę samodzielnej obsługi narzędzi reklamowych na Facebooku i Instagramie. Od momentu jej stworzenia, odwiedziło ją 2 mln osób na całym świecie.
Szkolenia „Spotlight: Social Good” odbędą się już 9 lipca na platformie GoToWebinar. Rejestracja na pierwszy z sześciu modułów rusza 2 lipca.
ep