Polubił wpis o „Mulan” bez „murzynów i LGBT". Agencja musi zapłacić
Disney Polska w ostatnich dniach reklamuje film „Mulan”. Agencja odpowiedzialna za prowadzenie ich fanpage’a została oskarżona o ksenofobię
W czwartek Disney zareagował na jeden z komentarzy pod wpisem o filmie „Mulan”. Internautka pochwaliła efekty i fabułę. Oprócz tego napisała:
Bardzo miło obejrzeć film w którym nie ma wepchanych na siłę murzynów i LGBT
Pod wpisem pojawiło się „serduszko” od Disneya. Jak podaje portal Wirtualne Media - internauci skrytykowali to, że Disney wyraził aprobatę dla wpisu ze zdaniem o braku „wepchanych na siłę murzynów i lgbt”. Pojawiły się zarzuty ksenofobii i opinie, że ta sytuacja jest mocno niekorzystna dla firmy. W odpowiedzi na wiadomości prywatne w takimi ocenami Disney przepraszał za wpis z serduszkiem.
Komentarz, który został opublikowany jako nasza odpowiedź na opinię jednej z użytkowniczek zawierającą treści, które The Walt Disney Company uznaje za niedopuszczalne, nie powinien był się pojawić i jest wynikiem błędu ludzkiego pracownika agencji WebTalk, która odpowiada za prowadzenie profilu Disney Polska
Ponadto agencja zobowiązała się przekazać 50 000,- złotych na rzecz Stowarzyszenia Kampania Przeciw Homofobii
Czytaj też: CD Project RED pod ostrzałem przez LGBT
Czytaj też: Społeczność LGBT dysponuje potężnymi pieniędzmi!
Wirtualne Media/KG