Poczta Polska uruchamia usługę odbioru przesyłek w Biedronce
Poczta Polska umożliwiła - w ramach pilotażu - odbiór przesyłek bezpośrednio w sklepach Biedronka
„Od ponad 2 lat klienci Poczty Polskiej mogą odbierać przesyłki z automatów paczkowych, zlokalizowanych w sklepach Biedronka. Dostrzegając wzrastającą popularność odbiorów przesyłek w punktach i automatach, spółka wraz z Jeronimo Martins Polska S.A., podjęły decyzję o testowym poszerzeniu dotychczasowej współpracy. W jej rezultacie odbiór przesyłek możliwy będzie bezpośrednio w sklepach Biedronka przy okazji codziennych zakupów” - czytamy w komunikacie.
Pilotaż jest realizowany z udziałem partnera technologicznego PointPack.
Poczta Polska już teraz posiada największą sieć click & collect w Polsce. Wraz z partnerami oferujemy klientom ponad 15 tysięcy punktów odbioru, a w ciągu dwóch lat chcemy rozszerzyć sieć do 20 tys. Naszym celem strategicznym jest pozycja lidera na rynku kurierskim, który rozwija się dzięki handlowi internetowemu. Zależy nam na zapewnieniu klientom e-sklepów dogodnych form odbioru zakupów, dzięki współpracy z dużymi i znanymi sieciami handlowymi, do których bez wątpienia należą markety Biedronka - powiedział wiceprezes Poczty Polskiej Andrzej Bodziony, cytowany w komunikacie.
Poczta Polska jest największą spółką logistyczną w kraju, liczącą 7,6 tys. placówek pocztowych i dysponującą flotą 5 tys. samochodów dostawczych, a jednocześnie największym pracodawcą w Polsce.
Jeronimo Martins Polska to właściciel największej sieci retailowej liczącej ponad 3,1 tys. sklepów Biedronka, a także największy pracodawca prywatny w kraju.
Czytaj też: Poczta Polska: cyfrowe udogodnienia
ISBnews/KG