Informacje

Diablo IV / autor: fot. Blizzard/Materiały promocyjne
Diablo IV / autor: fot. Blizzard/Materiały promocyjne

"Szatańska" gra zarobiła 666 mln USD! To nie żart!

Arkady Saulski

Arkady Saulski

dziennikarz Gazety Bankowej, członek zespołu redakcyjnego wGospodarce.pl, w 2019 roku otrzymał Nagrodę im. Władysława Grabskiego przyznawaną przez Narodowy Bank Polski najlepszym dziennikarzom ekonomicznym w kraju

  • Opublikowano: 14 czerwca 2023, 08:03

  • Powiększ tekst

Diablo IV, zgodnie z oczekiwaniami, jest wielkim hitem i zapewne najchętniej nabywaną grą roku. „Szatańska” produkcja zarobiła dla producenta, studia Blizzard, iście szatańską ilość pieniędzy!

Jak poinformował Blizzard Diablo IV w zaledwie pięć dni od premiery zarobiło… 666 milionów dolarów!

Co prawda firma nie ujawniła ile dokładnie egzemplarzy sprzedano (z pewnością dużo) ale wskazali, że gracze nie mogą się od produkcji oderwać - według danych koncernu gracze łącznie rozegrali już 276 milionów godzin!

Samo Diablo IV, mimo początkowych kontrowersji przed premierą, związanych z niejasnościami wokół płatnych abonamentów i cen, jest grą bardzo udaną, o czym pisałem w mojej recenzji na portalu EndGame.pl:

Diablo walką stoi. Jak prezentuje się ta w czwórce? Przede wszystkim jest dynamiczna. Owszem, cenię do dziś walkę z jedynki i dwójki, ale trójka była bardziej dynamiczna, pozwalając na mniejsze zaangażowanie czasowe - rzecz dla gracza posuniętego w latach i nie dysponującego czasem - bezcenna. Nadal możecie wejść w odmęty głębokich lochów i walczyć godzinami, ale jeśli macie raptem pół godziny wolnego by zabić ze trzy potwory - będziecie się bawić równie dobrze.

Pełna recenzja na EndGame.pl

gram.pl/ EndGame.pl/ as/

CZYTAJ:

Pijany kapitan spowodował kolizję tankowców w Rosji

Ukraina: Rozminowanie obwodu kijowskiego zajmie od 30 do 70 lat

Powiązane tematy

Dotychczasowy system zamieszczania komentarzy na portalu został wyłączony

Przeczytaj więcej

Dziękujemy za wszystkie dotychczasowe komentarze i dyskusje.

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych.