Informacje

PGE startuje z nową kampanią „Mądrze korzystaj z energii”

Zespół wGospodarce

Zespół wGospodarce

Portal informacji i opinii o stanie gospodarki

  • Opublikowano: 2 listopada 2022, 14:50

  • Powiększ tekst

PGE Polska Grupa Energetyczna w najnowszej kampanii promuje efektywny sposób korzystania z energii elektrycznej. Zwraca też uwagę na to, ile kilowatogodzin (kWh) zużywają najbardziej popularne sprzęty w gospodarstwie domowym, a dzięki stworzonemu kalkulatorowi energii pomaga mądrze z nich korzystać

Mądre korzystanie z dobra jakim jest energia elektryczna powinno nam towarzyszyć każdego dnia. Szczególnie teraz, gdy wojna wywołana przez Putina na Ukrainie zachwiała sytuacją geopolityczną i wywołała światowy kryzys energetyczny. Każdy z nas, zmieniając swoje nawyki może mądrze korzystać z energii elektrycznej i ograniczyć jej zużycie a tym samym, zmniejszyć swoje rachunki - mówi Wojciech Dąbrowski, prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej.

Wraz z rozpoczęciem kampanii uruchomiona została strona internetowa www.madrze-korzystaj.pl, na której każdy użytkownik, korzystając ze specjalnie przygotowanego kalkulatora może policzyć zużycie i koszty energii dla poszczególnych urządzeń wykorzystywanych w gospodarstwie domowym.

Kampania została oparta na formacie kreatywnym marki PGE, w którym głównym bohaterem są zwierzęta. W nowym spocie PGE, bohaterem jest Sowa – Mądra Głowa, która przypomina o tym, jak mądrze korzystać z energii, żeby obniżyć swoje rachunki za energię.

Kampania reklamowa jest prowadzona w telewizji, na nośnikach OOH i w mediach społecznościowych. Na potrzeby kampanii został zrealizowany 15 - sekundowy spot. Kampania zaplanowana jest od 1 do 30 listopada 2022 roku. Za kreację kampanii oraz produkcję spotu odpowiada agencja GoldenSubmarine.

Link do spotu, YouTube:

PGE/KG

Powiązane tematy

Dotychczasowy system zamieszczania komentarzy na portalu został wyłączony

Przeczytaj więcej

Dziękujemy za wszystkie dotychczasowe komentarze i dyskusje.

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych.