Wyzwania rynków Afryki
GTECH wchodząc na rynek afrykański musiał wziąć pod uwagę jego specyfikę oraz kwestie zapewnienia bezpieczeństwa pracowników, sprzętu i rozwiązań technologicznych.
Jak powiedział Jarosław Dąbrowski, regionalny dyrektor grupy GTECH Poland ds. technologii, problemem spotykającym rodzime firmy na rynku afrykańskim są też lokalne uwarunkowania handlowe związane z deficytem wysoko wykwalifikowanych pracowników, a także specyficzne prawo jeśli chodzi o zatrudnienie osób o różnej płci i kolorze skóry.
– Kolejnym wyzwaniem - poza kwestią poszukiwania i szkolenia pracowników oraz uwarunkowań ustawowych - jest niskie zaufanie do biznesu, które w branży loteryjnej powinno być podstawą działalności. Rynek gier ma duży potencjał, jednak trzeba umieć go wykorzystać pokazując klientom solidną, interesującą ofertę. GTECH Poland jest firmą doświadczoną, działającą na kilkudziesięciu rynkach na całym świecie – dzięki temu potrafimy poznać i zrozumieć różnorodne rynki, nawiązywać współpracę z lokalnymi partnerami oraz dopasować ofertę do potrzeb klientów tak, by generować profity zarówno dla firmy, jak i lokalnych społeczności – opisuje Dąbrowski.
eNewsroom.pl/ as/