Pieniądze znikają z kont - klienci BGŻ BNP Paribas mają problem
Bank BGŻ BNP Paribas ma problem – trudności techniczne dotknęły ich klientów w zakresie usług w e-bankowości. Pieniądze same znikają z kont klientów, a płatności dokonywane za pośrednictwem karty są dublowane.
Zaniepokojeni klienci banku BGŻ BNP Paribas zaalarmowali o problemach technicznych banku – pieniądze mają same znikać z ich internetowych kont, a podczas transakcji wykonywanych za pośrednictwem karty płatniczej, kwota zapłaty jest dublowana. Problemy mogą wynikać z wprowadzonych zmian: w ostatni weekend przeprowadzono migrację danych klientów, a od wczoraj dostępny jest nowy system bankowości elektronicznej – Pl@net.
Bank wydał komunikat, w którym podaje, że: „w związku z sytuacją mogą występować przejściowe problemy z prawidłowym wyświetlaniem salda na rachunku w sekcji >>Moje finanse<< lub w liście rachunków.” Natomiast prawidłowe ma być saldo widoczne w historii transakcji. Podkreślono także, że „pieniądze klientów są bezpieczne” oraz trwają prace, aby saldo konta klientów było wyświetlane w sposób prawidłowy.
/Wprost