
Azja, Afryka, Ameryka Łacińska - oto dobre kierunki dla polskiej żywności
Takiego rozwoju polskiego handlu i produkcji 28 lat temu nikt by nie przewidział. Polska jest i będzie ogrodem i farmą Europy, jednym z prawdziwych liderów w Unii Europejskiej.
– Będziemy produkować coraz więcej, lepiej i smaczniej – powiedział Andrzej Szumowski, wiceprezes zarządu Wyborowa Pernod Ricard, prezes Stowarzyszenia Polska Wódka – Polacy muszą rozkoszować się smakami rodzimej żywności i płodami własnej ziemi. Oknem dla naszej krajowej produkcji jest jednak eksport. Polscy producenci powinni pamiętać, że dla polskich towarów Europa to za mało. Powinniśmy sięgać do Azji, Afryki i Ameryki Południowej. Mamy co zaoferować – jakość naszych wyrobów jest doskonała. Sprzedajemy nie tylko produkt, ale myśl, mistykę z nim związaną, a przede wszystkim tradycję – podkreślił Szumowski.
eNewsroom.pl/ as/