Informacje

Foto: Poczta Polska
Foto: Poczta Polska

Poczta Polska gotowa na Mundial

Zespół wGospodarce

Zespół wGospodarce

Portal informacji i opinii o stanie gospodarki

  • Opublikowano: 12 czerwca 2018, 19:35

  • Powiększ tekst

Koszulki, szaliki, czapki, flagi - to część oferty Poczty Polskiej przygotowanej specjalnie dla kibiców polskiej reprezentacji piłkarskiej w związku z piłkarskimi Mistrzostwami Świata w Rosji.

Jak podała spółka we wtorkowym komunikacie, od kilku lat systematycznie rosną przychody Poczty Polskiej z działalności handlowej.

Po pierwszych miesiącach tego roku spółka odnotowała 5 proc. wzrost w porównaniu do danych z pierwszych czterech miesięcy 2017 roku. W nowej ofercie pojawiło się więcej produktów, wzbogacono propozycję wydawnictw książkowych. Spółka przykłada też dużą wagę do oferty sezonowej - czytamy.

Członek zarządu Poczty Polskiej Grzegorz Kurdziel cytowany w komunikacie wskazał, że najnowsza oferta spółki „skierowana jest przede wszystkim do zwolenników drużyny Adama Nawałki, którzy mieszkają na wsi, w małych miejscowościach, gdzie nie ma ani księgarń, ani dużych supermarketów”.

Po raz kolejny placówki Poczty Polskiej wypełniają swoistą lukę na rynu i nasi klienci przy okazji załatwiania spraw pocztowych mają możliwość skorzystania z bardzo szerokiej oferty przygotowanej specjalnie z myślą o mistrzostwach świata w piłce nożnej - ocenił.

Wśród oferowanych artykułów są książki o tematyce piłkarskiej, notesy i kalendarze z wizerunkami naszych reprezentantów. Na większości z nich jest podobizna kapitana piłkarskiej drużyny Roberta Lewandowskiego. Są też zagadki piłkarskie, historia mistrzostw świata, koszulki z polskim godłem drobne gadżety, jak na przykład magnesy na lodówkę.

Od 2015 roku w Poczcie systematycznie rośnie sprzedaż prasy i książek, która w 2017 roku osiągnęła niemal 115 mln zł, podczas gdy jeszcze w roku 2015 było to niewiele ponad 100 mln. W ubiegłym roku Poczta Polska zanotowała wartość sprzedaży wynikającą z prowadzonej działalności handlowej na poziomie 400 mln zł. Klienci Poczty Polskiej mają możliwość zapoznania się z ofertą dzięki serwisowi poczta.pl.

Firma zakłada, że w tym roku uda się osiągnąć wartość sprzedaży z działalności handlowej na poziomie nawet pół miliarda złotych.

Na podst. PAP

Powiązane tematy

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych