Informacje

Fakt i jego wydawca przepraszają Jackiewicza

Zespół NewRebel

  • Opublikowano: 22 listopada 2018, 20:29

    Aktualizacja: 22 listopada 2018, 22:48

  • 2
  • Powiększ tekst

„Fakt” oraz Ringier Axel Springer Polska na stronach tego dziennika opublikowały oświadczenie, w której przepraszają byłego ministra Skarbu Państwa Dawida Jackiewicza.

Wydawca Gazety Codziennej „Fakt” RINGIER AXEL SPRINGER POLSKA sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie oraz autor publikacji Mikołaj Wójcik przepraszają Pana Dawida Jackiewicza za naruszenie jego dóbr osobistych, dobrego imienia i godności, poprzez publikację w wydaniu Gazety Codziennej „Fakt” z dnia 17 września 2016 r. artykułu „Tajemnicze teczki odwołanego ministra PiS. Co się z nimi stało?!”, zawierającego informacje nieprawdziwe i nieścisłe, stwierdzające i sugerujące jakoby Pan Dawid Jackiewicz przekazywał osobom nieuprawnionym w mieszkaniu osób trzecich dokumenty, w szczególności dokumenty, których ujawnienie wiązałoby się z jakąkolwiek odpowiedzialnością prawną Pana Dawida Jackiewicza, a także dokumenty zawierające informacje niejawne, tajemnice zawodowe, przedsiębiorstw czy inne tajemnice prawnie chronione, która to publikacja naruszyła dobra osobiste Pana Dawida Jackiewicza – czytamy w oświadczeniu.

Powiązane tematy

Komentarze