Informacje

Awaria systemu w ING już usunięta

Zespół wGospodarce

Zespół wGospodarce

Portal informacji i opinii o stanie gospodarki

  • Opublikowano: 13 września 2019, 11:20

  • Powiększ tekst

Usunięto awarię systemu, klienci mogą korzystać z wszystkich usług płatniczych - poinformowało w piątek PAP biuro prasowe ING Banku Śląskiego.

W piątek rano doszło do awarii systemów bankowych ING Banku Śląskiego; były problemy z dostępem do bankowości internetowej i działaniem aplikacji mobilnej dla klientów indywidualnych oraz firm. Nie można było płacić kartami i BLIK-iem, utrudnione było wypłacanie pieniędzy z bankomatów.

Jak wyjaśniono w komunikacie ING BŚ, awaria miała wpływ na: bankowość internetową Moje ING i aplikację mobilną Moje ING mobile dla klientów indywidualnych; bankowość internetową ING Business i aplikację mobilną dla klientów korporacyjnych; płatności kartą w terminalach płatniczych i wypłaty pieniędzy z bankomatów; płatności i wypłaty kodami BLIK; płatności za zakupy internetowe poprzez „Płać z ING” i kodami BLIK; dostępność bankowych infolinii.

Pracujemy jeszcze nad przywróceniem dostępu do platformy ING Makler oraz pełnej funkcjonalności e-kantoru w Moim ING - dodano.

SzSz (PAP)

Powiązane tematy

Dotychczasowy system zamieszczania komentarzy na portalu został wyłączony

Przeczytaj więcej

Dziękujemy za wszystkie dotychczasowe komentarze i dyskusje.

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych.