Awaria systemu w ING już usunięta
Usunięto awarię systemu, klienci mogą korzystać z wszystkich usług płatniczych - poinformowało w piątek PAP biuro prasowe ING Banku Śląskiego.
W piątek rano doszło do awarii systemów bankowych ING Banku Śląskiego; były problemy z dostępem do bankowości internetowej i działaniem aplikacji mobilnej dla klientów indywidualnych oraz firm. Nie można było płacić kartami i BLIK-iem, utrudnione było wypłacanie pieniędzy z bankomatów.
Jak wyjaśniono w komunikacie ING BŚ, awaria miała wpływ na: bankowość internetową Moje ING i aplikację mobilną Moje ING mobile dla klientów indywidualnych; bankowość internetową ING Business i aplikację mobilną dla klientów korporacyjnych; płatności kartą w terminalach płatniczych i wypłaty pieniędzy z bankomatów; płatności i wypłaty kodami BLIK; płatności za zakupy internetowe poprzez „Płać z ING” i kodami BLIK; dostępność bankowych infolinii.
Pracujemy jeszcze nad przywróceniem dostępu do platformy ING Makler oraz pełnej funkcjonalności e-kantoru w Moim ING - dodano.
SzSz (PAP)