Informacje

Siedziba Telewizji Polskiej / autor: Wikipedia.org
Siedziba Telewizji Polskiej / autor: Wikipedia.org

Grupa TVP z najwyższymi udziałami

Zespół wGospodarce

Zespół wGospodarce

Portal informacji i opinii o stanie gospodarki

  • Opublikowano · 3 marca 2020, 21:30

  • 0
  • Tagi: Biznes Media oglądalność pieniądze reklama Telewizja Polska TVP1
  • Powiększ tekst

W lutym Telewizja Polska pozostaje liderem oglądalności.

Najwyższe udziały miała TVP1 w grupie 4+. Kolejny miesiąc rosną udziały TVP INFO i TVP2. Trend dotyczy wszystkich analizowanych grup 4+, 16-49 i 16-59. W TOP20 najpopularniejszych programów 16 należy do TVP.

Udziały Jedynki w grupie 4+ wyniosły w lutym 10% i były najwyższe wśród wszystkich stacji telewizyjnych.

TVP INFO zanotowała miesięczne udziały 4,3%. Dynamika wzrostu anteny w okresie luty 2019 – luty 2020 osiągnęła poziom prawie 31% i była najwyższa w grupie ogólnej. W grupach komercyjnych wyniosła 30%. To kolejny miesiąc, kiedy kanał informacyjny jest liderem wzrostu udziałów.

Od początku roku TVP2 stale zwiększa swoje udziały. W lutym średni dobowy udział anteny wyniósł w grupie ogólnej 8,9%. Świetne wyniki Dwójka ma w grupach 16-49 i 16-59, odpowiednio 8,4% i 8,1% udziałów. W porównaniu do lutego 2019 udziały anteny w grupie 16-49 wzrosły o 11,4%.

Wyższe udziały zanotowały też inne kanały tematyczne Telewizji Polskiej. W porównaniu do 2019 roku w grupie 4+ o 19,8% zyskały TVP Seriale, a TVP HD o 13,2%. W grupie 16-49 o 6,7% wyższe udziały ma TVP3, a TVP Historia o 16,49%.

W lutym, 16 na 20 pozycji programowych z najwyższą oglądalnością należało do Telewizji Polskiej. W pierwszej trójce znalazły się: wyemitowany 10 lutego odcinek serialu „M jak miłość” obejrzało 4,9 mln widzów, „Sanatorium miłości” z 16 lutego - 3,5 mln osób. Transmisja Pucharu Świata w skokach narciarskich w Bad Mittendorf, 16 lutego zgromadziła widownię na poziomie 3,3 mln.

Czytaj też: Telewizję oglądamy coraz krócej

TVP/KG

Komentarze