Informacje

Siedziba spółki przy ul. Targowej 25 w Warszawie / autor: Wikipedia.org
Siedziba spółki przy ul. Targowej 25 w Warszawie / autor: Wikipedia.org

Totalizator Sportowy przekaże szpitalom 90 samochodów

Zespół wGospodarce

Zespół wGospodarce

Portal informacji i opinii o stanie gospodarki

  • 26 marca 2020
  • 11:24
  • 0
  • Tagi: Fundacja LOTTO im. H. Konopackiej Koronawirus Totalizator Sportowy Zdrowie
  • Powiększ tekst

Totalizator Sportowy przekaże za pośrednictwem Fundacji LOTTO im. Haliny Konopackiej w formie darowizny 90 samochodów, które zostaną wykorzystane przede wszystkim przez te szpitale, którym niezbędne są środki transportu.

Dwadzieścia pierwszych aut zostało już rozdysponowanych do 10 szpitali. Czas oraz miejsce przekazania kolejnych uzgadniane są na bieżąco wspólnie z koordynującymi akcję pomocy Ministerstwem Zdrowia i Ministerstwem Aktywów Państwowych.

Przypomnijmy, że Totalizator Sportowy zdecydował o przekazaniu za pośrednictwem Fundacji darowiznę w wysokości 4 mln zł na walkę z epidemią koronawirusa. Wsparcie trafi do  6 szpitali: MEGREZ Spółka z o.o. w Tychach, Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego Nr 1 w Lublinie, Tomaszowskiego Centrum Zdrowia w Tomaszowie Mazowieckim, Dziecięcego Szpitala Klinicznego im. Józefa Polikarpa Brudzińskiego w Warszawie, Centrum Opieki Medycznej w Jarosławiu i Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Sanoku.

Na liście zakupów Fundacji znalazły się: środki ochrony osobistej (kombinezony, fartuchy, maski, przyłbice, okulary ochronne), kardiomonitory, pulsoksymetry, aparaty USG, respiratory, defibrylatory, wideolaryngoskopy, ssaki elektryczne, holtery, analizatory parametrów krytycznych, nerki do dializ, worki ambulatoryjne, kardiomonitory, urządzenia do plazmowego oczyszczania powietrza, urządzenia do dezynfekcji i ambulanse specjalistyczne.

Nie ulega wątpliwości, że w sytuacji zagrożenia wszyscy musimy być solidarni i nieść pomoc wszędzie tam, gdzie jest to możliwe. Wielka odpowiedzialność spoczywa tu także na spółkach działających w różnych branżach, które – jak widzimy – nie potrzebują zachęty, żeby wspomóc walkę z koronawirusem. Takich działań będzie zapewne więcej – powiedział Olgierd Cieślik, Prezes Zarządu Totalizatora Sportowego, Przewodniczący Rady Fundacji LOTTO.

Na bieżąco współpracujemy z Ministerstwem Zdrowia oraz Ministerstwem Aktywów Państwowych, dzięki czemu wiemy komu pomoc jest najbardziej potrzebna – poinformowała Anna Kukla, Prezes Zarządu Fundacji LOTTO im. H. Konopackiej.

Spółka podjęła również szereg działań mających na celu zwiększenie bezpieczeństwa zarówno swoich klientów, jak i pracowników punktów sprzedaży LOTTO, które są własnością Totalizatora Sportowego.

Totalizator Sportowy od kilku tygodni realizuje działania, których celem jest walka z koronawirusem. Zamknięto punkty sieci własnej LOTTO we wszystkich galeriach handlowych oraz Salony gier na automatach. Od kilkunastu dni w funkcjonujących punktach LOTTO całej sieci dystrybuowanych jest ponad 2 miliony ulotek oraz plakatów z informacjami na temat koronawirusa. Spółka włączyła się również do akcji #zostanwdomu. Totalizator Sportowy zwiększył dotychczasowe środki bezpieczeństwa w punktach sprzedaży, których jest właścicielem (żele odkażające, maseczki itp.). Poza sukcesywnym przekazywaniem różnego typu środków ochronnych oraz edukacji pracowników w zakresie bezpiecznych zachowań, wprowadzone zostały nowe procedury. Do kolektur można wchodzić tylko pojedynczo, a w zależności od punktu, poza sprzedawcą, mogą w nim pozostawać maksymalnie 1-2 osoby. Klienci są także informowani o przebywaniu w kolekturze tylko w czasie niezbędnym do zakupu produktów LOTTO oraz o wprowadzeniu stref ochronnych, czyli zachowania około 1.5 metra między sobą. Dodatkowo sprzedawcy zachęcają do dokonywania płatności bezgotówkowej. Totalizator Sportowy przypomina też swoim graczom, że nie muszą iść do kolektury, żeby zagrać, ponieważ zakład ulubionej gry można nabyć w internecie na lotto.pl.

Dodajmy, że wczoraj wystartowała akcja #MilionSposobówNaNudę, której inicjatorem jest właściciel marki LOTTO. Jej celem jest zachęcanie Polaków, którzy pozostają w domach do ciekawego, kreatywnego spędzenia czasu.

Komentarze