T-Mobile sponsorem polskiej reprezentacji
Piłka nożna od wielu lat budzi szczególne emocje wśród Polaków, a mecze narodowej reprezentacji gromadzą fanów przed telewizorami i na trybunach w całym kraju. W związku z obecną sytuacją wszelkie wydarzenia sportowe zostały tymczasowo odwołane, lecz mimo tych trudności, T‑Mobile postanowił wspierać biało-czerwonych. Operator zawarł umowę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej, stając się Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski do końca 2022 roku - czytamy w komunikacie T-Mobile.
Dzięki temu T‑Mobile uzyskał możliwość posługiwania się tytułem sponsorskim w odniesieniu do kilku podmiotów: kadry narodowej, Reprezentacji U21, Młodzieżowych i Kobiecych. Ponadto operator został również partnerem serwisu „Łączy nas piłka”, gdzie publikowane są najważniejsze informacje dotyczące rozgrywek naszych drużyn narodowych.
Wszyscy marzymy o tym, aby piłka powróciła na nasze stadiony, aby znów móc kibicować naszej reprezentacji. Chcemy tych emocji i liczymy, że jak najwcześniej powrócą. Szczególnie, że mamy nowego gracza w drużynie narodowej – spółka T‑Mobile Polska dołączyła do grona Oficjalnych Sponsorów reprezentacji Polski. Serdecznie raz jeszcze witamy na pokładzie i liczymy, że niedługo zobaczymy się na stadionach – powiedział Prezes PZPN, Zbigniew Boniek.
-
Polski Związek Piłki Nożnej od lat dba o rozwój tej dyscypliny, szkolenie trenerów, sędziów, a przede wszystkim tysięcy młodych piłkarzy i piłkarek. Poprzez podpisanie umowy sponsorskiej, chcemy wesprzeć ich w tych działaniach. W T‑Mobile stale łączmy ludzi i dostarczamy im emocji, dlatego z przyjemnością zostaliśmy sponsorem drużyny narodowej. Nawet jeżeli obecnie nie możemy uczestniczyć w wielkich wydarzeniach sportowych, wciąż możemy doświadczać radości z futbolu. Dopóki piłka w grze, jesteśmy jedną drużyną, dlatego chcemy wspierać kadrę, zarówno w pięknych, jak i nie najłatwiejszych chwilach – powiedział Andreas Maierhofer, Prezes Zarządu T‑Mobile Polska.
-
W tych ciężkich, zupełnie zaskakujących czasach, pełnych obawy o ludzkie zdrowie i życie, każda optymistyczna wiadomość jest bardzo budująca. Dlatego też jesteśmy pełni uznania, że tak renomowana firma, jaką jest T‑Mobile, zdecydowała się na współpracę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej i będzie wspierała drużynę narodową do końca 2022 roku. Świadczy to o wielkiej klasie i odpowiedzialności naszego partnera, co szczególnie doceniamy w tak trudnym momencie, w którym znajduje się obecnie cały świat sportu – stwierdził Maciej Sawicki, Sekretarz Generalny PZPN.
W związku z nowo zawartą umową, od pierwszego meczu reprezentacji Polski w 2020, logo T‑Mobile pojawi się na bandach reklamowych na stadionach, a także na ściankach konferencyjnych, ekranach, autobusie reprezentacji, zaproszeniach, biletach, plakatach. Będzie ono także umieszczone na stronie internetowej PZPN oraz na portalu Łączy Nas Piłka.
Sponsoring reprezentacji Polski otwiera przed T‑Mobile również inne możliwości – operator planuje wprowadzenie specjalnych promocji i nowych ofert dla swoich klientów, które ułatwią im bycie jeszcze bliżej sportowych emocji.
Tmobile/ as/