
Agora i AMS zarobiły na umowach z Warszawą
Tylko za rządów Rafała Trzaskowskiego Agora i jej spółka AMS zarobiły na umowach z biurem marketingu warszawskiego ratusza ok. 4 mln zł - informuje portal ŻycieStolicy
Wydatki biura marketingu stołecznego ratusza prześwietlił portal ŻycieStolicy. Jak wynika z analizy, Agora - wydawca „Gazety Wyborczej” - oraz jej spółka AMS otrzymały od Rafała Trzaskowskiego ok. 4 mln zł.
Prawie 4 mln zł to kwota jaką na kontraktach z biurem marketingu m. st. Warszawy zarobiły obie spółki. Wszystko to tylko w okresie odkąd prezydentem stolicy został Rafał Trzaskowski — czytamy na stronie ZycieStolicy.com.pl. Agora otrzymała m.in. 55 350,00 zł za współpracę przy akcji „Super Miasta”.
To jednak niewielka kwota w porównaniu z tym, co zarobiła druga spółka. Kwota może przyprawić o zawrót głowy. Dzięki zleceniom z ratusza spółka AMS powiązana z Agorą zarobiła 3,8 mln zł. Tak wielką kwotę zapłacono za „działania informacyjne miasta z wykorzystanie nośników citylight” (3 mln zł) i 800 tys. zł za „działania informacyjne z wykorzystaniem nośników reklamowych na wiatach przystankowych”.
zyciestolicy.com.pl/ mk
CZYTAJ TAKŻE: Trzaskowski wstrzymuje realizację wniosków z tarczy antykryzysowej?
CZYTAJ TAKŻE: Trzaskowski mówi o drożyźnie za owoce… i kupuje żebro z dzika