Informacje

Poczta Polska ułatwi nadawanie paczek / autor: Fratria
Poczta Polska ułatwi nadawanie paczek / autor: Fratria

Poczta Polska chce usprawnić e-handel

Zespół wGospodarce

Zespół wGospodarce

Portal informacji i opinii o stanie gospodarki

  • Opublikowano: 2 października 2020, 14:02

  • Powiększ tekst

Od października obsługa paczek nadanych przez system Elektronicznego Nadawcy lub platformę Envelo będzie szybsza w blisko 400 placówkach, w których odbiór paczki będzie możliwy bez kolejki.

Nowe rozwiązanie wprowadzono m.in. w największych miastach Polski. W wytypowanych placówkach klienci odbierający lub wysyłający przesyłkę KEP (kurierskie, ekspresowe i paczki) będą obsługiwani poza kolejnością. Dedykowane okienko będzie oznaczone specjalną naklejką.

CZYTAJ TEŻ: 71 mln euro na polskie badania!

Według Tomasz Zdzikota, prezesa Poczty Polskiej, spółka stawia na cyfrowe rozwiązania i oferuje cały szereg usług, które gwarantują sprawną i wygodną obsługę przesyłek.

Jednym z takich rozwiązań jest Paczka+. Do końca roku wszyscy, którzy nadadzą Paczkę+ przy wykorzystaniu aplikacji elektronicznej otrzymają dodatkowy rabat – powiedział Tomasz Zdzikot.

Z nowej oferty pocztowej będą mogli skorzystać klienci odbierający przesyłki w ramach usługi Odbiór w Punkcie oraz osoby wysyłające paczki dzięki platformie cyfrowej Envelo.

CZYTAJ TEŻ: Premier: Polska mówi dziś z Białorusią jednym językiem!

Nowe rozwiązanie umożliwia nadawanie przesyłek bez potrzeby wydrukowania - we własnym zakresie - nalepki adresowej. W takiej sytuacji klient po podaniu numeru przesyłki zarejestrowanej w Elektronicznym Nadawcy otrzyma od pracownika obsługi wydrukowaną nalepkę. Z nowej oferty będą mogły skorzystać również ci, którzy chcą dokonać zwrotu nietrafionego zakupu.

Wprowadzając nową usługę spółka dąży do usprawnienia usługi kurierskiej, która jest kluczowa dla sektora e-commerce oraz klientów, którzy coraz częściej korzystają z e-zakupów - dodał Andrzej Bodziony, wiceprezes Poczty Polskiej

CZYTAJ TEŻ: COVID-19. Te szczepienia chronią czy szkodzą? Ciekawe badanie z dużym ALE!

Usługi kurierskie, ekspresowe i paczkowe obsługujące sprzedaż internetową stanowią trzon tworzonej właśnie nowej strategii Poczty Polskiej. Jak podkreślił Andrzej Bodziony szacuje się, że w tym roku polski e-commerce osiągnie wartość w 100 -120 mld zł.

Poczta Polska jest operatorem wyznaczonym, zatrudnia ponad 80 tys. pracowników, ma sieć ponad 7500 placówek, filii i agencji pocztowych.

PAP/RO

Powiązane tematy

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych