Informacje

Zdjęcie ilustracyjne / autor: Materiały prasowe
Zdjęcie ilustracyjne / autor: Materiały prasowe

ORLEN Paczka rozwija współpracę z Allegro.pl

Zespół wGospodarce

Zespół wGospodarce

Portal informacji i opinii o stanie gospodarki

  • Opublikowano: 26 września 2023, 11:11

  • Powiększ tekst

Dzięki nowemu modelowi współpracy pomiędzy Grupą ORLEN i Allegro.pl, sprzedawcy korzystający z najpopularniejszej platformy e-handlu mogą w prosty i szybki sposób poszerzyć ofertę dostawy sprzedawanych przedmiotów. ORLEN Paczka pozwoli im również spełnić warunki udziału w programie SMART!, a dodatkową korzyścią są bezpłatne odbiory kurierskie ze sklepów. Rozwój oferty handlowej i współpraca ze strategicznymi partnerami zwiększy konkurencyjność usługi ORLEN Paczka na rynku kurierskim.

Podstawowym założeniem nowego modelu współpracy ORLEN Paczka z Allegro.pl jest komfort użytkowników. Aby włączyć ORLEN Paczkę do oferowanych sposobów dostawy, wystarczy jedno kliknięcie w panelu Allegro. Sprzedawcy nie muszą podpisywać umów bezpośrednio z operatorem logistycznym, a rozliczenie odbywa się za pośrednictwem Allegro. Ponadto sprzedawcy będą mogli skorzystać z bezpłatnych odbiorów kurierskich ze sklepów do końca 2023 roku, niezależnie od liczby nadanych w tym czasie paczek.

W usługach kurierskich widzimy bardzo duży potencjał do rozwoju działalności i poprawy wyników finansowych w segmencie detalicznym. Mocno stawiamy na ten biznes. W całej Polsce pod marką ORLEN Paczka działa już ponad 10 tys. punktów odbioru i nadania paczek, w tym ponad 3 tys. automatów paczkowych. Aby zwiększyć popularność naszej usługi, zaoferowaliśmy sprzedawcom działającym na Allegro.pl – największej platformie polskiego e-commerce – wygodny sposób rozpoczęcia współpracy oraz możliwość skorzystania z darmowych odbiorów kurierskich. Dodatkową motywacją będzie dynamicznie rosnące zainteresowanie ORLEN Paczką ze strony kupujących, o czym decyduje nie tylko stale powiększająca się sieć punktów odbioru, ale także szybkość dostawy oraz aż trzy dni na odbiór przesyłki – mówi Łukasz Porażyński, dyrektor wykonawczy ds. sprzedaży detalicznej ORLEN.

Możliwość poszerzenia oferty dostaw o usługi ORLEN Paczka ułatwi sprzedawcom działającym na Allegro.pl spełnienie nowych warunki udziału w programie SMART! Od 25 października, aby brać w nim udział, sprzedający będą musieli zaoferować co najmniej trzy metody dostawy do automatu paczkowego i punktów odbioru. Jedną z nich może być właśnie ORLEN Paczka.

Zależy nam na wspieraniu sprzedających na platformie Allegro.pl, dlatego stale wprowadzamy nowe udogodnienia i funkcjonalności, które wpływają na jeszcze sprawniejszą obsługę paczek. We wrześniu udostępniliśmy nową etykietę nadawczą, która odpowiada na potrzeby rynku i jednocześnie znacznie przyspiesza procesowanie paczek w zautomatyzowanej sortowni centralnej w Strykowie. Wkrótce ruszą nadania bez etykiet, które usprawnią nadawanie i zwroty paczek. Jesteśmy przekonani, że nowy model współpracy z ORLEN Paczką przełoży się na dalszy wzrost dynamiki sprzedaży zarówno poszczególnych sprzedawców, jak i całej platformy Allegro.pl. Duża sieć automatów paczkowych i punktów odbioru ORLEN Paczki to nowi zadowoleni klienci – podkreśla Bartosz Bielak, Członek Zarządu Ruch S.A., operatora logistycznego ORLEN Paczki.

Usługa ORLEN Paczka oferuje dostawę paczek z Allegro.pl i sklepów internetowych w jeden dzień roboczy i zapewnia aż trzy dni na odbiór przesyłki.

Pod koniec sierpnia liczba punktów odbioru ORLEN Paczki przekroczyła 10 tys. Przesyłki można obecnie nadać i odebrać w ponad 3,4 tys. automatów paczkowych, na ok. 1,1 tys. stacji paliw, w 700 kioskach RUCHU i ok. 5 tys. punktów partnerskich.

ORLEN Paczka została uruchomiona we wrześniu 2021 roku. Usługa dynamicznie się rozwija, notując kolejne wzrosty liczby nadawców i wolumenów obsługiwanych przesyłek. Równolegle rozwija się również sieć centrów logistycznych. Aktualnie ORLEN Paczka dysponuje 19 centrami i planuje uruchomienie do końca roku kolejnych czterech. Firma zwiększa również liczbę kurierów oraz rozbudowuje trasy logistyczne aby nadal gwarantować klientom dostawę ze sklepów internetowych w jeden dzień.

PR/RO

CZYTAJ TEŻ: Co proponuje pracodawca? Pensje, benefity

CZYTAJ TEŻ: Jak reagują pracownicy na fuzje i przejęcia firm?

CZYTAJ TEŻ: Pomoc dla Ukrainy: Finlandia też zmieni zdanie?

CZYTAJ TEŻ: Zmiany w refundacjach - na liście nowe choroby

Powiązane tematy

Dotychczasowy system zamieszczania komentarzy na portalu został wyłączony

Przeczytaj więcej

Dziękujemy za wszystkie dotychczasowe komentarze i dyskusje.

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych.